فرمانده سپاه استان تهران مطرح کرد:

حاصل ضرب سپاه و نیروی انتظامی عددی غیرقابل محاسبه است

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) گفت: امروز نیروهای انتظامی و نظامی در اوج وفاق هستند، امروز حاصل ضرب سپاه، بسیج و ناجا زیر سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی عددی غیر قابل محاسبه است!
کد خبر: ۹۲۰۱۴۲۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳

به گزارش سپاه خبر خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در دیدار فرماندهان نیروهای انتظامی و سپاه نواحی استان تهران با بیان اینکه نظام اسلامی نظامی مستحکم و مستقر است، گفت: در 4 دهه اول این انقلاب موفقیت های عجیب و غریبی را شاهد بودیم، امروز چون این نظام تبدیل به الگویی در جهان شده است، همه دشمنان داخلی و خارجی در تکاپو برای از پای در آوردن آن هستند.

وی با اشاره به حوادث آبان ماه گذشته، افزود: نگرانی هایی که باعث التهاب خیلی ها شد، تخریب و آشوب نبود بلکه دلیل اصلی آن بسیاری از ناکارآمدی ها بود و متأسفانه برخی از جوانان در آن روزها فریب خوردند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه نظام اسلامی به راحتی از این مشکلات عبور خواهد کرد، یادآور شد: فقط باید حواسمان باشد که در دفاع از این نظام سهممان کم نشود.

وی ادامه داد: امروز نیروهای انتظامی و نظامی ما در اوج وفاق و همدلی هستند، حاصل ضرب سپاه، بسیج و ناجا زیر سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی عددی است غیر قابل محاسبه!

فرمانده بسیجیان استان تهران با عنوان اینکه امروز همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی استحکامی بی نظیر پیدا کرده، اظهار داشت: اگر هم در نقطه ای ناهماهنگی باشد، سریعاً رفع می شود و به نقاط دیگر تعمیم داده نمی شود.

مردم  به قدرت بی نظیر نیروهای مسلح افتخار می کنند

فرمانده سپاه تهران در پایان با اشاره به نمایش اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی این استان، نوید داد: در آینده قدرتی برای مردم ترسیم می شود که به آن افتخار خواهند کرد و در پی آن دشمن مأیوس تر از گذشته خواهد شد.

همچنین در این دیدار سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، انقلاب اسلامی را به ساختمانی تشبیه کرد که استحکام آن با سپاه و امنیت داخلی آن از وظایف ناجا است و افزود: مأموریت های سپاه و نیروی انتظامی همواره در یک راستا بوده است.

وی سپاه و ناجا را اعضای یک خانواده خواند و گفت: آرزوی شهادت، آرزوی مشترک همه ما است، امروز سپاه و ناجا به بهترین شکل محرم همدیگر هستند.

ارسال نظرات