فرمانده سپاه سامان، گفت: حماسه شکوهمند یوم‌الله نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۲۰۱۴۸۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ در آستانه فرا رسیدن هفته بصیرت و نهم دیماه، فرمانده سپاه شهرستان سامان در جمع کارکنان این ناحیه گفت: حماسه مردم در ۹ دی حامل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام و استحاله کشور از درون وجود ندارد.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی افزود: نمونه این پیام‏ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد، نیز به دشمن منتقل شده بود.

وی تأکید کرد: بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسه نهم دی ۸۸ هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان و باقی مانده های جریان فتنه می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل دهند، که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

بهرامی در ادامه گفت: حماسه شکوهمند یوم‌الله نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی ـ انگلیسی ـ صهیونیستی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

وی افزود: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان بود؛ این روز بزرگ بیانگر تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی است.

بهرامی خاطرنشان کرد: در یوم‌الله ۹ دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود تا از فرصت نهم دی به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی، روشنگری و بصیرت‌افزایی نسل جوان و آینده‌سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقیه، آرمان‌های امام راحل (ره)و انقلاب اسلامی بر اقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان‌های نفوذ بیش از پیش بیفزائیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار