خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر بیش از 29 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند و از خدمات مستمر این نهاد بهره مند هستند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۶۳
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مجید مومنی در نشست تجلیل از کارکنان حامی اکرام ایتام و محسنین شاغل در اداره کل نوسازی مدارس استان بیان کرد: حضور در عرصه نیکوکاری یک تکلیف انسانی و دینی است.


وی ادامه داد: رسیدگی به نیازمندان و ایتام توفیق الهی است و کسانی که در این مسیر نورانی گام برمی دارند باید این نعمت را قدر بدانند.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یتیم و رسیدگی به ایتام از حساسیت خاصی برخوردار است و برای این امر سفارش و توصیه های زیادی شده است.


وی افزود: در حال حاضر هزار و 614 یتیم در استان تحت حمایت هستند که برای حمایت از این تعداد یتیم 14 هزار و 226 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با این نهاد همکاری دارند و کارکنان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان هم حمایت از 14 یتیم را بر عهده دارند.


مومنی با اشاره به سیاست توانمندسازی مددجویان خاطرنشان کرد: حمایت مادی بخشی از خدمات این نهاد است، بخش مهم و قابل توجه مربوط به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است که از طرق مختلف ، به ویژه از طریق اشتغال زایی برای نیازمندان اجرا می شود.


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: وقتی مددجو دارای شغل باشد، درآمدزایی برای وی حاصل شده در نتیجه به کمک دیگران نیاز ندارد و این آغاز خروج از فقر و محرومیت است که به ارتقای اقتصاد جامعه نیز کمک می کند.


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز گفت: رسیدگی به محرومان یک وظیفه و رسالت انسانی و دینی است که همه ما تلاش می کنیم در این راه قدم برداریم و خدمت به محرومان را مورد توجه قرار دهیم.


عسگرعلی جوانبخت یادآورشد: مشارکت در طرح اکرام برای کمک به ایتام مدتی است آغاز شده و همکاران به مرور در حال پیوستن به جمع نیکوکاران هستند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها