فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه حماسه ۹ دی به دشمن فهماند که تمام مسائل داخل کشور متعلق به ایرانیان است و جایگاه حضور مردم را متوجه شد، گفت: حماسه ۹ دی برای اتحاد و حضور مردم در سطح جامعه برای ورود به بحث ۲۲ بهمن و انتخابات ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۷۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی، بابیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است، اظهار داشت: ۱۰ سال از حماسه ۹ دی در کشور می‌گذرد و همه به اهمیت و جایگاه و نقش این حماسه در نظام مقدس اسلامی آشنا هستند.

وی با اشاره به پیام‌های حماسه ۹ دی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام حماسه ۹ دی در کشور این بود که طرفداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محکم‌تر، پرقدرت‌تر و مقاوم‌تر با رویکرد ایستادگی به نظام و اسلام و آرمان‌های حضرت امام (ره) و تجدید میثاق با ولایت و ولایت‌فقیه و آرمان‌های شهدا تجدید میثاق دوباره کردند.

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه دشمن به این بود که در بخش‌های فوق، یک سستی و رخوت و کندی و بی‌انگیزگی تزریق کند که به آن نرسید، تصریح کرد: به لحاظ جایگاه بین‌المللی حماسه نه دی، این جریان و حماسه ۹ دی یک تأثیر ماندگاری گذاشت، چون نظام سلطه و همچنین نظام سلطه کهنه و قدیمی برنامه‌ریزی‌هایی را برای تصمیم‌گیری در داخل کشور انجام داده بودند که نقش بر آب شد.

وی با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی به دشمن فهماند که تمام مسائل داخل کشور متعلق به ایرانیان است و جایگاه حضور مردم را متوجه شد، اذعان کرد: حماسه ۹ دی در داخل نیز بر اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و وفاق و انسجام ملی افزود.

قاسم پور با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران سلایق مختلف سیاسی و دینی در چارچوب نظام و قانون حضور دارد، عنوان کرد: حماسه نه دی بر اقتدار، عظمت و امنیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی افزود.

وی بابیان اینکه دشمن، چون در ۱۳ آبان نتوانست به اهداف خود برسد در اتفاقات اخیر سعی کرد از اعتراضات مدنی سوءاستفاده کند و این اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل کند، تشریح کرد: حماسه ۹ دی برای اتحاد و حضور مردم در سطح جامعه برای ورود به بحث ۲۲ بهمن و انتخابات ایجاد می‌کند.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی و دیگر حماسه‌ها متعلق به مردم ایران جدای از تعلقات دینی و سیاسی است، بیان کرد: حضور مردم در ۹ دی، ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفندماه بار دیگر همدلی و همراهی خود را نشان خواهند داد و عزت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید و یأس و ناامیدی را به اردوگاه دشمن تزریق خواهند کرد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: آنچه عده و عُده دولت و نظام در شهرستان خلیل‌آباد است باید در برگزاری حماسه ۹ دی پای‌کار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها