نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

یگان حفاظت هواپیمایی سپاه در جهان درخشیده است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، گفت: یگان حفاظت هواپیمایی کشور به خوبی در کشور و جهان درخشیده و از ظرفیت های انقلاب بهره برده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۷۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده و جمعی از کارکنان یگان حفاظت هواپیمایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در آستانه 5دی ماه، سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر استقرار سپاه در صنعت هوانوردی و فرودگاه های کشور با حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در این دیدار، با بیان اینکه بسیاری از مردم از نقش یگان حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پروازها بی اطلاع هستند، افزود: نظارت دقیق بر رفت و آمدها و اقدام به هنگام در مواقع لزوم، بخشی از دشواری های فعالیت در این یگان است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه یگان حفاظت هواپیمایی به خوبی در کشور و جهان درخشیده و از ظرفیت های انقلاب بهره برده است، اظهار کرد: درخواست مسئولین پروازهای جهانی از یگان حفاظت هواپیمایی کشور ما برای کسب دانش حفاظتی نشان از تسلط و درخشش شما در این زمینه است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز در ابتدای این دیدار با تبریک سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و استقرار سپاه در صنعت هواپیمایی کشور در پنج دی، گفت: این فرمان در نتیجه گسترش هواپیماربایی و خروج آنها به کشورهای بیگانه در سال 63 داده شد.

وی با اشاره به اقدامات متعدد و موثر سپاه طی سه دهه گذشته در برقراری امنیت پروازهای داخلی و خارجی، افزود: در این سال ها هیچ گونه هواپیماربایی در کشور نداشتیم و بیش از صدها خرابکاری در پروازها با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت خنثی شده است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تاکید بر اینکه برقراری امنیت کامل پروازها در این سال ها این یگان را در جمع ماهرترین یگان های حفاظت پرواز جهان قرار داده است، اظهار کرد: اکنون یگان حفاظت هواپیمایی سپاه به عنوان گارد آهنین در جهان شناخته شده و برخی از کشورها درخواست انتقال تجربیات را داشتند.

ارسال نظرات