خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جوانان ایران اسلامی از مطالعه صحیفه نور یکی از ارزشمند‌ترین یادگارهای حضرت امام غافل نشوند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۷۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نقده، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی پیش از ظهر امروز در همایش تبیینی و بصیرتی که با محوریت لزوم حفظ وحدت ملی در مسجد حضرت علی اکبر (ع) نقده برگزار شد، اظهار کرد: امام (ره) مظهر قدرت اسلام بود، امام شخصیتی بود که در مقابل دشمنان ایستاد من توصیه می‌کنم صحیفه نور را مطالعه کنید تا بنیانگذار کبیر انقلاب را بیشتر بشناسید و بفهمید کدام شخصیت جز ایشان می‌توانست بگوید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: ما باید از این شرایط فهم درست و دقیقی داشته باشیم، تکلیف خود را نسبت به اسلام و انقلاب خوب بدانیم، ما باید متوجه این موضوع باشیم که عزت و اقتدار ملت ایران در گروی نظام اسلامی است پس باید از آن صیانت کنیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نباید به سمت اشرافی گری برود بلکه باید امیدآفرین باشد، همچنین با رویکرد جهادی در راستای تصویب قوانینی اقدام شود که برای مردم و کشور مفید است، ما نباید به افتخارات خود خیانت کنیم.

باید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن صیانت کرد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: ما نباید پیشنیه کشورمان و جایگاه ایران قبل از پیروزی انقلاب را به فراموشی بسپاریم، این ملت هزینه های زیادی برای این انقلاب دادند تا اینکه به پیروزی رسید بنابراین باید از انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگ آن صیانت کرد.

سرایی خاطرنشان کرد: هیچ بن بستی در حل مشکلات وجود ندارد و اگر در دولت و مجلس افرادی مستقر شوند که به اراده ملت و توانمندی‌های داخلی ایمان داشته باشند می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند، راهبرد آمریکا فشار حداکثری است اما نتیجه چیزی جز رشد و بالندگی ایران اسلامی نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، اظهار کرد: اقشار مختلف مردم باید برای انتخاب کاندیدای اصلح تلاش کنند و این مهم زمانی ممکن خواهد بود که نامزدهای نمایندگی مجلس، سوابق، فعالیت‌های گذشته، اهداف و برنامه‌های‌شان را بشناسند.

این مسوول ضمن اشاره به اینکه پیوند این ملت با نظام اسلامی ناگسستنی است، ادامه داد: بنابراین باید مسوولان در مواجهه با چنین مردم ولایتمدار و انقلابی، خدمتگذار توانمندی بوده و برای رفع مشکلات آنها با جدیت تلاش کنند تا پاسخ پایداری و ایستادگی مردم را به بهترین نحو بدهند.

وی شجاعت، توانمندی، تخصص، تسلط به قانون و شناخت مقتضیات زمان را مهم‌ترین ویژگی یک فرد اصلح برای تکیه دادن به کرسی‌های نمایندگی مجلس دانست و اظهار کرد: برای شناخت فرد شایسته لازم است که به معیارهای رهبری توجه کرده و آن را با نفرات مورنظر تطبیق دهیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت به جای مذاکره و تلاش برای سازش از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند، اظهار کرد: ما باید امام حسین (ع) را برای خودمان الگو قرار دهیم و در راه آرمان‌ها و ارزش‌های مان مقابل دشمن بایستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات