سردار بابازاده گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران صنعت و معیشت مردم را نشانه گرفته اند تا بازار و صنعت کشور را فلج کنند و به دنبال فروپاشی اتحاد و همدلی ملت هستند.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۸۱
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
دشمن اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته است/ ناکامی دشمن در مقابل قدر نظامی ایران
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع صبح امروز به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی و تحقق اهداف شعار سال در جمع اصناف و بازاریان استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بازار و اصناف، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس پیش از همه اصناف و بازاریان در خط مقدم قرار گرفتند و این‌ها جان و مال خود را به جنگ آوردند و می توان گفت اولین گروه‌هایی بودند که به ندای، اما راحل (ره) لبیک گفتند.

وی تصریح کرد: اصناف، بازاریان و پزشکان لنگر آرامش جامعه هستند و این عزیزان مرجع بوده و مردم دار هستند و نیاز جامعه امروز به این‌ قشر از جامعه می باشد ولذا احساس مسئولیت اصناف و بازیارن در قبال مردم به شدت نیاز است و این احساس مسئولیت‌ها دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: در جنگ ملت ایران و استان اردبیل نیز، اندک آذوغه‌ای که داشتند برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ ارسال می‌کردند و جوانان و رزمندگان جانشان را کف دست گرفته و در طبق اخلاص گذاشتند و در این جنگ ۸ ساله باور ساز شدند و ملت مومن و متدین سختی‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس را تحمل کردند.

بابازاده بیان کرد: شهدای ما سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند که با جان و دل و خالصانه و با ولایتمداری در مقابل دشمنان اسلام و ایستادگی کردند.

سردار بابازاده با بیان اینکه جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران روز به روز در حال گسترش است، افزود: امپراطوری رسانه‌ای غرب شب روز و با تمام وجود با هدف از بین بردن وحدت میان مسلمانان و بد جلوه دادن اسلام تلاش می‌کنند و در مقابل غول‌های رسانه‌ای استکبار معدود افرادی هستند که ایستاده اند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن نقشه‌های شوم خود را علیه ملت ایران پیاده سازد؛ تاکید داشت: اتحاد، همدلی و یکدلی کمر دشمن را می‌شکند و امروز نیاز است در هر صنف، شغل، دستگاه و نهادی که هستیم در کنار هم باشیم؛ عده‌ای هستند که در کشور‌های دیگر با دروغ پردازی‌ها برای مردم دلسوزی می‌کنند، من به آن‌ها می‌گویم اگر واقعا راست می‌گویید در شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم باشید نه در شادی‌ها و‌ای صدای دشمنان بیایید رنج مردم را از نزدیک لمس کنید.

وی اظهار کرد: هجمه‌های زیادی بر علیه مردم استان اردبیل هست که می‌گویند این‌ها قدردان نیستند، اما این حرف اشتباه است؛ اما تاریخ اردبیل نشان داده است که اردبیلی‌ها همیشه قدردان خدمتگذاران خود، مسئولین صادق و خادم، مفاخر، مشاهیر بوده و هستند و همیشه یاد آن‌ها گرامی داشته می‌شود.

بابازاده گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران صنعت و معیشت مردم را نشانه گرفته اند تا بازار و صنعت کشور را فلج کنند و به دنبال فروپاشی اتحاد و همدلی ملت هستند که اتحاد و همدلی و هوشیاری باید مقابل اهداف پلید دشمنان ایستادگی کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان، بیان داشت: پایه‌های استکبار و آمریکا در حال سست شدن و فروپاشی است و این اطمینان را به شما می‌دهیم که به دلیل قدرت بالای دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمن توان مقابله با ما را ندارد و شما نیز در سنگر‌های صنعتی و اقتصادی مقابل دشمن بایستید تا مردم نیز در آرامش معیشت و امور زندگی خود را بگردانند.
ارسال نظرات