خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: قزوین با توجه به ظرفیت هایی که در امور قرآنی دارد می تواند به پایتخت قرآن در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۰۲
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، امروز (چهارشنبه) در محفل انس با قرآن که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین همانطور که به عنوان پایتخت خوشنویسی انتخاب شده می تواند پایتخت مسائل معنوی در زمینه های قرآن کریم، فقه و فقاهت، تدبر در قرآن و تفسیر در قرآن باشد.

عابدینی خاطرنشان کرد: شما مسئولان می توانید با نگاه ویژه و انجام فعالیتهای موثر موجب ارتقای چشمگیر امور قرآنی استان قزوین در کشور شوید که این هدف با توجه به پتانسیل های موجود در بین مردم این استان قابلیت محقق شدن را دارد.

 

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: استان قزوین به برکت برگزاری محافل قرآنی و حضور قاریان ارزشمند بین المللی توانسته در امور قرآنی رشد مطلوبی داشته باشد که این ارزشمند است و باید قدر آن را دانست.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بیان کرد: قاریان قزوینی با فعالیت در آموزش قرآنی انگیزه های علاقه مندان را برای یادگیری قرآن کریم فراهم می کنند که تحقق این مهم موجب هدایت تعداد بیشتری از مردم جامعه به فراگیری این کتاب آسمانی می شود.

 

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه ما به این دنیا آمدیم تا با انجام کارهای نیک بهشتی شویم که این بهشتی شدن نیز با انس شدن قرآن کریم محقق می شود، عنوان کرد: هر کسی که برای یادگیری قرآن کریم و تدبر و تفکر و انس در این کتاب آسمانی تلاش کند به همان اندازه مقدمات خود را جهت وارد شدن به بهشت را فراهم کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: قزوین با توجه به ظرفیت هایی که در امور قرآنی دارد می تواند به پایتخت قرآن در کشور تبدیل شود.

 

وی از زحمات مدیر حوزه علمیه قزوین که خالصانه و صادقانه و با انگیزه در هدایت مردم قزوین به سمت قرآن کریم و رشد جریان علمی، معنوی، فقهی و حوزوی استان قزوین تلاش می کنند قدردانی کرد.

 

آیت الله عابدینیدر پایان در ادامه مطالبی پیرامون اهمیت انس گرفتن با قرآن کریم، هدایت مردم به سوی قرآن وسنخیت اعمال انسان ها به بهشت و جهنم بیان کرد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها