کارگاه آموزشی یک روزه فضای مجازی جریان شناسی و جریان سازی به همت سازمان بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۲۵
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، کارگاه آموزشی یک روزه فضای مجازی جریان شناسی و جریان سازی به همت سازمان بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات مهمانسرای سپاه در شهرستان زاهدان برگزار شد.
 
 یوسف علی بیگی مدیر سازمان بسیج رسانه استان سیستان و بلوچستان در این کارگاه گفت:فضای مجازی در استان سیستان و بلوچستان در اختیار جریان انقلابی و ارزشی است و در تقابل‌هایی که با دشمن در عرصه فضای مجازی در طول سال‌های اخیر داشتیم همواره پیروز میدان بودیم.

وی افزود: همانطور که بسیجیان را در عرصه‌های خدمت رسانی از قبیل: سیل، زلزله و جا‌های مختلف میبینیم، در حوزه فضای مجازی نیز بسیجیان حضور اثرگذار دارند.

مدیر سازمان بسیج رسانه استان در ارتباط با هدف برگزاری کارگاه فضای مجازی گفت: این کارگاه با هدف آشنایی خبرنگاران و بسیجیان حوزه رسانه، نقاط قوت و ضعف در این بخش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در مقابله با دشمنان برگزار شده‌است.

علی بیگی ادامه داد: امنیت و آرامش کشور مرهون بسیجیان است، زیرا در دوران انقلاب اسلامی همواره برای دفاع از کشور تا پای جان ایستادگی و مقاومت کردند و امروزه نیز کشور‌های دیگر از بسیج الگو برداری و موفقیت‎هایی نیز با این الگوبرداری کسب کردند.

این مسئول گفت: با حضور به موقع بسیجیان و اهالی رسانه و با دشمن شناسی آن‌ها دشمنان نه تنها در فضای مجازی و رسانه بلکه در هیچ زمینه‌ای قادر به مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نبوده و نخواهند بود.
ارسال نظرات