مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

عذاب‌الهی نتیجه ترویج گناه در جامعه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جامعه را باید از آلودگی ها پاک کرد گفت: انسان اگر مطیع خداوند متعال شود ارزشمند است زیرا جامعه ای که گرفتار گناه است خداپرستی نمی کند و اگر جامعه به گناه آلوده شد افراد جامعه گرفتار عذاب اللهی می شوند.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۵۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در جلسه درس اخلاق با بیان اینکه نتیجه اعمال انسانها اثرات دنیوی و اخروی دارد اظهار داشت: اثرات اعمال انسانها بخشی در دنیا و بخشی دیگر در آخرت است. 

 

وی با اشاره به اینکه تمامی اعمال انسان ثبت و ضبط می شود افزود: اعمال انسانها در آخرت همراه اوست و در قیامت پرونده اعمال بسته می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان مومن سه دوست خلیل دارد گفت: خیر برکت کارهای خوب انسانها در آن دنیا همراه اوست و تا برزخ پرونده اعمال انسانها محفوظ است. 

 

تسخیری با اشاره به اینکه پیامبر از خداوند خواست که برای امت اش عذاب نازل نشود بیان کرد: گناه برکت را از زندگی انسان می برد و انسان گناهکار هر چقدر پول در می آورد برکت ندارد.

 

وی با بیان اینکه گناه برکت را از زندگی انسان می برد تصریح کرد: گران شدن اجناس، کوتاه شدن عمر انسان‌ها؟ سود نبردن بازرگانان، برکت نداشتن میوه ها، کم شدن آب نهرها، نباریدن باران بر آنها و مسلط شدن افراد ظالم بر جامعه هفت بلایی هستند که خداوند انسانهای گناهکار را به آن گرفتار می کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جامعه را باید از آلودگی ها پاک کرد افزود: انسان اگر مطیع خداوند متعال شود ارزشمند است زیرا جامعه ای که گرفتار گناه است خداپرستی نمی کند و اگر جامعه به گناه آلوده شد افراد جامعه گرفتار عذاب اللهی می شوند. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار