خبرهای داغ:

نیازمند تقویت انسجام رسانه‌ای در قم هستیم

مسئول بسیج رسانه قم گفت: استان قم ظرفیت‌های فراوانی برای هدایت جریان‌های خبری ملی و حتی بین‌المللی دارد و در همین راستا نیازمند تقویت انسجام رسانه‌ای هستیم.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۵۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی تاجیک بیان کرد: تفکر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در میان مجموعه‌های خبری و فعالان رسانه‌ای استان پررنگ و به‌خوبی نمایان است.

وی گفت: هر چند در قم تقریبا همه خبرنگاران و اصحاب رسانه با دغدغه به دنبال کمک به‌نظام اسلامی هستند، اما به دلیل برخی اختلاف‌سلیقه‌ها، گاهی شاهد فعالیت جزیره‌ای و عدم همراهی شایسته از سوی رسانه‌های استان با یکدیگر هستیم که باید برای کمک به حل این موضوع و ایجاد فضای همدلی بیشتر میان اصحاب رسانه فعال در قم بکوشیم.

وی ادامه داد: ازآنجاکه استان قم ظرفیت‌های فراوانی برای هدایت جریان‌های خبری ملی و حتی بین‌المللی دارد، انسجام رسانه‌ای در آن از اهمیت بسزایی برخوردار است و در همین راستا بسیج رسانه قم می‌کوشد، رسانه‌های استان را حول محور‌های کلان به یکدیگر نزدیک کند.

تاجیک گفت: بسیج رسانه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در طول سال تلاش دارد فضای همدلی را میان اصحاب رسانه استان افزایش دهد و در این زمینه به دستاورد‌های قابل‌توجهی در مسیر هدایت جریان‌های خبری قم رسیده است.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با اتحاد بخشی به مجموعه‌های خبری قم و استفاده از تمام ظرفیت این حوزه، سطح تأثیرگذاری رسانه‌های استان را در جریان انتقال پیام‌های موردنظر به مخاطبان افزایش دهیم.

۳ درصد رسانه‌های دارای مجوز کشور متعلق به استان قم است، به‌گونه‌ای که از هشت هزار و ۶۲۹ مجوز صادرشده، ۲۶۰ مجوز مربوط به قم است؛ از ۴۲ خبرگزاری کشور، بیش از ۱۵ خبرگزاری در قم دارای نمایندگی است، ضمن این‌که از ۱۷۲ روزنامه دارای مجوز برای توزیع سراسری، حدود ۱۰ روزنامه سراسری در قم دفتر نمایندگی دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار