خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: دسیسه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علیه کشور ما محکوم به شکست است.
کد خبر: ۹۲۰۱۶۵۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت‌الاسلام محمد رستمی امروز در همایش بصیرتی که با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یکی از ثمرات پر برکت انقلاب اسلامی است، که در فراز و نشیب‌های چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره سرافراز و سربلند بوده است.

این مسوول با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: بسیجیان قشر پیشرو در برقراری امنیت جامعه هستند و در کنار ملّت شریف ایران، مسئولان دلسوز و دغدغه مند قرار دارند.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان برای براندازی حکومت اسلامی و ایجاد فتنه و اغتشاش، اظهار کرد: در هر برهه از زمان دشمن سعی می‌کند از هر فرصتی برای نفوذ استفاده کند و این بار هم دیدیم که گرانی بنزین را بهانه کرد ولی این بار هم تفکر بسیجی با تدابیر رهبری به صحنه آمد و پیروز میدان شد.

اين مسوول با بیان ویژگی‌های اخلاقی مردان و زنان، اظهار داشت: خانواده یکی از اساسی‌ترین رکن‌های جامعه است که در جوامع اسلامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

رستمی با گریز به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی به بایدها و نبایدهای انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انتخاب کاندیدای اصلح در حقیقت در پیشرفت جامعه مثمر ثمر است.

انتهای پیام

ارسال نظرات