فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اساتید دانشگاه‌ها با گفتمان سازی و روشنگری اهداف و آرمان‌های حماسه بزرگ ۹ دی را برای دانشجویان تبیین کنند.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۴۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

اهداف و آرمان‌های حماسه بزرگ ۹ دی برای دانشجویان تبیین شود قدرت علمی ایران دنیا را فراگرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع شامگاه روز گذشته در نشست هم اندیشی گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور روسای دانشگاه و مسئولان نهاد نمایندگی در دانشگاه های استان اردبیل اظهار داشت: اجتماع عظیم مردمی در 9 دی که در طول این 40 سال نظام اسلامی ایران جزو تجمعات کم‌نظیر بوده است، مردم با حضور حماسی و پرشورشان نشان دادند که هرکسی با هر جایگاهی در مقابل انقلاب و رهبری قرار بگیرد کنار مردم راهشان را از آنها جدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه ها با گفتمان سازی و روشنگری اهداف و آرمان های حماسه بزرگ 9 دی را برای دانشجویان تبیین کنند، تصریح کرد: گرامیداشت این ایام فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش ها است چرا که  ملت بصیر و آگاه ایران در حماسه 9 دی در برابر استکبار و هجمه‌های استکبار جهانی که برای براندازی نظام در پیش گرفته بودند جانانه ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: دانشجویان سنگربانان سنگر علم و دانش هستند و در تولید علم و فناوری نقش آفرینی های عظیمی داشته اند.

وی با عنوان اینکه اساتید و علما خط شکن جنگ نرم دشمن هستند، گفت: امروز راهنمایی بیش از 50 هزار دانشجو در دانشگاه های استان توسط اساتید بسیار مهم است.

بابازاده با اشاره به اینکه شهدا جان خود را تقدیم کردند تا هویت و ارزش های ما پایدار بماند، گفت: امروز قدرت علمی ایران دنیا را فراگرفته است و این پیشرفت ها و دستاوردها مرهون خون های تقدیم شده شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: دشمن بزرگترین ابزار خود های خود را با عملیات روانی علیه ملت ایران و اسلام پیاده سازی می کند اما باید بدانند که بصیرت و آگاهی ملت ایران ابدی بوده و انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است.

انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری با شکوه مراسم سالروز حماسه 9 دی در دانشگاه ها

 اهداف و آرمان‌های حماسه بزرگ ۹ دی برای دانشجویان تبیین شود قدرت علمی ایران دنیا را فراگرفته است

عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این جلسه با اشاره به برگزاری با شکوه چهارمین کنگره شهدای دانشجوی استان اردبیل در آذر ماه سالجاری در این دانشگاه، گفت: این کنگره با اتحاد دانشگاه ها، صدا و سیما و سپاه حضرت عباس(ع) استان به نحو احسن برگزار شد.

وی با تاکید بر انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری با شکوه مراسم سالروز حماسه 9 دی در دانشگاه ها، افزود: قطعا هر جایی شاهد اتحاد بودیم، موفق عمل کرده ایم.

حبیبی با بیان اینکه باید با جدیت در صحنه باشیم و اجازه ایجاد مشکلات را ندهیم، اظهارامیدواری کرد: با همکاری و همدلی می توانیم از شرایط سخت عبور کنیم.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: امید می رود همه ما زیر بیرق ولایت در تحقق اهداف گام دوم انقلاب موثر واقع شویم.

لزوم توجه ویژه به کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

اهداف و آرمان‌های حماسه بزرگ ۹ دی برای دانشجویان تبیین شود قدرت علمی ایران دنیا را فراگرفته است

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز با بیان اینکه سطح هماهنگی و همدلی در دانشگاه های استان بسیار بالاست، گفت: برخی برنامه های دانشگاه ها از جمله دسته عزاداری، راهپیمایی ها و راهپیمایی اربعین بصورت هماهنگ و زیر یک پرچم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در خصوص انتخابات پیش رو نیازمند یک وحدت و همدلی بزرگ هستیم، افزود: دشمن تمام سرمایه خود را در این انتخابات هزینه خواهد کرد و از هم اکنون نیز تحرکات خود را آغاز کرده است که قطعا با هوشیاری ملت فهیم ایران تمام دسیسه های آنان با شکست مواجه خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و تصریح کرد: مشارکت بالای مردم باعث سربلندی کشور و نظام خواهد بود.

حسنی به حضور جوانان تراز انقلاب در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در موضوعات مختلف نیز باید توجه ویژه شود.

تببین بیانیه گام دوم در دانشگاه ها

اهداف و آرمان‌های حماسه بزرگ ۹ دی برای دانشجویان تبیین شود قدرت علمی ایران دنیا را فراگرفته است

علی مل احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه های با روشنگری، روان سازی و گفتمان سازی اجرایی و تبیین شود چرا که این بیانیه راه گشا بوده و جوانان با اتکا به این بیانیه مسیر های سخت انقلاب را آسان تر طی خواهند کرد.

وی افزود: مردم در ایام فتنه و اختشاشات آبان ماه 98 راه خود را از فتنه گر جدا کردند و با صلابت و با حضور حداکثری مقابل فتنه ایستادند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب، کشور و رهبری هستند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل بیان کرد: 9 دی متعلق به همه اقشار و آحاد مختلف مردم بخصوص دانشگاه ها و دانشجویان است چرا که مردم در آن روز به صحنه آمدند و انزجار خود را نسبت به دشمنان و فتنه آفرینان اعلام کردند.

وی گفت: وحدت و همبستگی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و دشمن امروز با ظهور امپراطوری رسانه ای و شبکه های دروغین ماهواره ای و ضد انقلاب به دنبال برهم زدن اتحاد و انسجام مردم و مسئولان است.

گفتنی است در ادامه روسای دانشگاه ها، مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  به ارائه بیانات خود پرداختند.

گزارش از: سید ساجد یعقوبی هشجین

ارسال نظرات