خبرهای داغ:
نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

آغاز سومین همایش حمل و نقل پاک/ سهم یک و نیم درصدی ایران در آلاینده های جهان

وثیق نیا گفت: متاسفانه ایران نسبت به جمعیتش که یک درصد جمعیت دنیاست، یک و نیم درصد آلاینده های جهان را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۴۵
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سومین همایش حمل و نقل پاک با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران و مسوولان دستگاه ها و نهادهای استان در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم عباس وثیق نیا نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: تکنولوژی های موجود آسیب زیادی به محیط زیست وارد کرده و بر همین اساس باید به دنبال ارتقا کیفیت مردم و کاهش آلودگی هوا باشیم.

وی گفت: کنفرانس های مختلفی مبنی بر هوای پاک در اروپا برگزار شد و ایران نیز به این موضوع پیوسته و متاسفانه ایران نسبت به جمعیتش که یک درصد جمعیت دنیاست، یک و نیم درصد آلاینده های جهان را به خود اختصاص داده است.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اظهار کرد: دوسال پیش تفاهم نامه ای بین ایران و کشور آلمان در بحث کاهش انرژی و استفاده از انرژی های جبران پذیر ایجاد شد که متاسفانه ایران هنوز به نقطه هدف دست نیافته است.

وثیق نیا گفت: امیدواریم این گونه همایش ها از حوزه سخن به حوزه عمل وارد شود که این امر تعامل جمعی دستگاه ها و مردم را می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها