فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری:
فرمانده ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: بصیرت مردم مهمترین عامل شکست دشمن و استکبار در جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی است.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۴۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامی داشت هفته بصیرت و میثاق با ولایت به تبیین شخصیت مقام معظم رهبری و نقش تاثیرگذار ایشان در معادلات جهانی و ثبات و اقتدار داخلی پرداخت و گفت: مردم ایران در حماسه نهم دی با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حضور گسترده خود در صحنه و حمایت از نظام و انقلاب نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

سرهنگ  پاسدار علی اصغر ایزدی با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: این دشمنی از همان ابتدای انقلاب با تحمیل هشت سال جنگ تا سال ۶۷ و بعد با جنگ نرم بر علیه باورها و اعتقادات دینی و اسلام و ارزشها ادامه داشت.

وی افزود: مرحله بعدی جنگ دشمن جنگ انتخاباتی و ایجاد فتنه در سال ۸۸ بود که سعی داشت جامعه را به آشوب بکشاند که خدا را شکر با بصیرت مردم در ۹ دی در این نقشه هم ناکام ماند.

ایزدی تاکید کرد: جنگ اقتصادی مرحله دیگری از مقابله استکبار و امریکا بر علیه ایران بود که آن را از طریق تحریم های ظالمانه و غیر انسانی بر علیه ملت ایران به راه انداخت که خدا را شکر در این جنگ هم شکست خورد.

وی؛ شهامت، غیرت، تعصب دینی، حمایت از ولایت، دینداری، دنبال رزق حلال بودن، و و حدت و انسجام را از ویژگی های بارز اقوام بختیاری برشمرد که زبانزد خاص و عام است.

ایزدی تاکید کرد: در طول تاریخ اگر صفحات تاریخ را ورق بزنیم عشایر غیور بختیاری سلاح برنداشتند مگر در حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از علما و روحانیون و دین مبین اسلام و استکبار ستیزی، که شاهد این مدعا تقدیم بیش از ۱۰ هزار شهید از جامعه عشایری است.

وی نقش دیگر عشایر در شرایط کنونی را مولد بودن و تاثیر گذار بودن در اقتصاد مقاومتی و رونق تولید دانست و تاکید کرد: مسئولین نیز باید در حل مشکلات این قشر که از صادق ترین، پاک ترین و خالص ترین افراد جامعه می باشند توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات