سردار صفوی:

شکست های بزرگ در انتظار کسانی که بر علیه کشور نا امنی ایجاد می کنند

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: فرزندان شجاع این کشور آماده اند در مقابل هر توطئه ای بجنگند و آنها را شکست دهند.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۵۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در اختتامیه کنگره ۱۵۰۰ شهید هرمزگان گفت: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان نمونه بارزی از برگزاری موفق و تاثیر گذار در سطح ملی است.

او افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فاخر ، افتتاح نمایشگاه کتاب و طرح های محرومیت زدایی از کارهای بسیار خوبی بود که در این کنگره انجام شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به برگزاری کنگره‌های شهدا به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تصریح کرد: برگزاری این کنگره مدتی است که حال و هوای استان هرمزگان و دیگر استان‌های کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

سردار صفوی به اقدامات خوب همزمان با برگزاری این کنگره در سطح استان اشاره و عنوان داشت: کنگره شهدا می‌کوشد تا روزنه و دریچه‌ای بگشاید تا اخلاق و رفتار شهدا و عملکرد آنان و حماسه آفرینی شهدای کربلای ایران را به نسل‌های آینده نشان دهد تا با تأمل به افتخارات گذشته، حماسه‌های بزرگ‌تری را در آینده رقم زند و به قدرت اول منطقه غرب آسیا در ابعاد اقتصادی، علمی، فرهنگی دست یابیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: شکل گیری جبهه مقاومت محصول فداکاری شهدا است و راز و رمز شهادت را کسی بهتر از خداوند و ائمه معصوم (ع) نمی دانند.

او گفت:در مکتب اسلام چیزی بالاتر از جهاد فی سبیل الله نداریم و در مفاهیم قرآنی و روایات، تقرب الی الله را در چیزی بالاتر از جهاد فی سبیل‌الله و قتل فی سبیل‌الله نمی بینیم.

سردار صفوی بیان داشت: خون پاک شهدا راه قدس را باز می‌کند و امام فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد و دیدید که امسال در اربعین حسینی چندین میلیون نفر به کربلا رفتند و این راه را خدا برای ملت‌های آزادیخواه قرار داده است.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: شهدا برای کشور افتخار آفریدند و ابهت دروغین و قدرت های پوشالی قدرت های جهنمی را در هم شکستند، شهیدانی همچون دارا و رئیسی قطعه ای درخشان از تاریخ این سرزمین را رقم زدند.

سردار صفوی گفت: هم اکنون به حول و قوه الهی شکست های بزرگی در انتظار کسانی است که بر علیه کشورمان نا امنی ایجاد می کنند، دشمن بداند که فرزندان شجاع این کشور آماده اند در مقابل هر توطئه ای بجنگند و آنها را شکست دهند.

او افزود: همه ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم ،  شکل گیری جبهه مقاوت محصول فداکاری شهدای همه قوا در سالهای دفاع مقدس بود و با گذشت ۳۱ سال از دفاع مقدس مکتب مقاومت که حاصل فداکاری شهدا است پابرجاست.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایستادگی در مقابل دشمنان مرهون همین فرهنگ و مکتب مقاومت است که برای تداوم آن باید تلاش کرد، مردم لبنان و فلسطین شهدای ایران را الگوی خود قرار داده اند ، ملت مظلوم افغانستان با درس گرفتن از شهدای ما ارتش سرخ شوروی را از کشورش بیرون کرد و با همین الگو می تواند نیروهای آمریکا را از کشور خود بیرون کند.

سردار صفوی افزود: مدافعان حرم دمار از روزگار داعشی ها در آوردند و توطئه آنها و حامیانشان را نقش بر آب کردند.

او گفت: درس های دفاع مقدس برای امروز  و برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا راه گشا است ، برای پیروزی در مقاومت اقتصادی و رونق تولید باید با همان انسجام و وحدت ملی زمان دفاع مقدس و تبعیت از رهبری عمل کرد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا افزود: کشور ما یک حکومت الهی شکست ناپذیر است و دشمن نمی تواند با یک ملت متحد و جوان در بیافتد.

ارسال نظرات