سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه؛ 9دی را نشان گر بصیرت ملت و اتحاد اندیشه ها دانست.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۵۳
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9دی و هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، به شرح ذیل منتشر شد:

بسمه تعالی

حادثه‌ی نهم دی یک حادثه‌ی عجیبی است؛ به خاطر دلبستگی مردم به نظام بود. اینها نشان دهنده‌ی اعتماد مردم است.              امام خامنه ای (مدظله العالی)

حماسه نهم دی یکی  از قله های بزرگ و روزهای فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است. روزی که مملو از اتحاد اندیشه‌ها، بصیرت ملت و نشانگر اهمیت حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب برای تمام اقشار بود.

ملتی فهیم و ولایت مدار در این روز به یاد ماندنی با بانگ رسا اعلام کردند، اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 آری در این روز تاریخی ملت شریف و انقلابی ایران با بصیرت و همت والای خود نشان دادند که همچنان در حمایت از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی، آرمانهای امام راحل عظیم الشان، شهیدان والا مقام، احترام به قانون اساسی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه مصمم و استوار ایستاده و هرگونه تهدید و تطمیعی را پوچ انگاشته و خالق حماسه ای بی بدیل شدند.

 حماسه ای که آبی سرد بر آتش کینه شیطان صفتان خارجی و ایادی مزدور داخلی آنان وارد کرد تا بار دیگر ثابت شود این انقلاب خدایی است و در پرتو الطاف الهی مسیر خود را با صلابت ادامه خواهد داد.

در امتداد همان نقشه شوم آمریکایی - صهیونیستی و با خیال واهی جدایی ملت از نظام اسلامی در آیان ماه سال جاری نیز عده ای آشوبگر به بهانه ی گرانی بنزین ولی با اهداف شوم و پلید خرابکارانه دست به تعدی به اموال بیت المال و اموال مردم دراز کردند و بار دیگر چهره پلید و کثیف سرسپردگان نظام استکباری را به نمایش گذاشتند، که این بار نیز مردم فهیم ایران اسلامی در پرتو ولایت سیلی محکمی به صورت آنان وارد نمودند و بار دیگر همراهی و همگامی خود را با نهضت برحق حسینی  به نمایش گذاشتند.

معلمان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری همگام با سایر اقشار جامعه ضمن گرامی داشت حماسه ی غرور آفرین نهم دی ماه سال 1388 و با محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه آشوب گران آبان 1398 بار دیگر با حضور در راهپیمایی مراسم نهم دی ماه سال جاری با آرمان های برحق امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و اعلام می دارند برای دفاع از ارزش های نظام اسلامی آماده تقدیم جان، مال و همه ی هستی خود می باشند.

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات