مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) گفت: همه افرادی که در دام غربگرایی افتاده اند و گوششان به دهان ترامپ است بدانند استکبار امروز با راهبرد جامع فشار، در صدد است تا با استفاده ابزاری از آن‌ها به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۵۶
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

مشکل اصلی استکبار، اندیشه ولایت فقیه در ایران است/انقلاب اسلامی ایران، نگرش جدید در جهان ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت السلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: به یوم الله 9 دی، روز بصیرت و بصیرت افزایی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به کمک امپراطوری رسانه ای خود درصدد بود تا با فرصت پیش آمد در دی ماه 88، دست به براندازی بزند، اما ملت ایران با بصیرت عاشورایی خود دشمن را در این میدان نیز زمین گیر کرد. 

انقلاب اسلامی ایران، نگرش جدید در جهان ایجاد کرده است

وی با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان و امداد الهی باعث شده است تا هر سال روز خاصی در تقویم رسمی کشور نامگذاری شود، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت بصیرت عاشورایی ملت، موجب ایجاد نگرشی جدید در جهان شده است.

فیاضی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام تئوری های استکبار جهانی را به هم زده است، گفت: این انقلاب اندیشه ای نو در عالم به وجود اورده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به دهه 1970 میلادی اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا، درصدد بود با اندیشه لیبرالیسم، سکولارمدارانه وارد سیاست شده و مدیرت واحد جهانی را به دست اورد ولی با ظهور انقلاب اسلامی همه نقشه های استکبار به هم خورد و به همین دلیل است که امریکا با ملت ما دشمن بوده و در صدد انتقام گیری است.

جبهه مقاومت، اندیشه ده ها ساله استکبار را از بین برد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جریان داعش نیز اشاره کرد و گفت: به گفته کیسینجر این سیاستمدار کهنه کار آمریکایی بستر داعش در عربستان پایه گذاری شد تا استکبار با استفاد از اندیشه وهابیت عربستان، برابر اندیشه ولایت فقیه ایران اسلامی صف آرایی کند که در نهایت برابر جبهه مقاومت تن به شکست ذلت باری داد.

فیاضی با بیان اینکه اغلب کشورهای حوزه خلیج فارس مورد استعمار و استثمار آمریکا هستند، گفت: در مورد عربستان این وضع بسیار مشهود است تا انجا که رئیس جمهور امریکا از عریبستان به عنوان گاو شیرد نام برده و منابع مالی این کشور را به غارت می برد.

سوریه 50 سال زمان برای بازسازی لازم دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به مقایسه 8 سال دفاع مقدس با جنگ 7 ساله سوریه برابر داعش پرداخت و گفت: ایران اسلامی با دستان خالی 8 سال جنگ جهانی را پشت سر گذاشت و الان علی رغم همه تحریم های دشمنان در اوج پیشرفت و سربلندی قرار دارد، اما سوریه اگر از امروز همه منابع مالی خود را صرف بازسازی کند حداقل 50سال طول می کشد تا به وضع قبل از حمله داعش برگردد که این خود گویای کار ارزشمند شهدا و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و برهه های فعلی است.

ضرورت بسیج هنرمندان برای مقابله با امپراطوری رسانه ای غرب

فیاضی به جنگ رسانه ای دشمنان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: امروز هالیود با تولید 400 فیلم در حوزه های مختلف و در عرصه بین الملل در حال به راه اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی علیه ملت ایران و محور مقاومت است که در این خصوص نیز لازم است هنرمندان ما آگاهانه وارد میدان شوند و با برنامه ریزی های منسجم این توطئه دشمنان را نیز خنثی کنند.

وی افزود: در کنار هالیود، استکبار جهانی با راه اندازی 264 رسانه فارسی زبان 24 ساعته بر فکر و اندیشه  و اعتقاد  ما مانور می دهند اما در سایه عنایات خداوند متعال روز به روز بر اقتدار و عظمت ملت ایران در جهان افزوده می شود.

 آمریکا ضد حقوق بشرترین کشور جهان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دشمنان در سالهای مختلف برای روزهای 5، 11 و 17 دی ماه برنامه ریزی کردند تا با راه اندازی اختشاشات به اهداف خود برسند، گفت: همه این ها نشان دهنده استیصال استکبار است. 

فیاضی با بیان اینکه آمریکا ضد حقوق بشرترین کشور جهان است،گفت: امریکا و هم پیمانانش تمام رذایل اخلاقی امنیتی را در جهان مرتکب می شود ولی انها را به اسم دفاع از حقوق بشر مطرح می کنند.

مشکل اصلی استکبار، اندیشه ولایت فقیه در ایران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین مشکل اصلی استکبار با ملت ایران پرداخت و با بیان اینکه استکبار با اندیشه ولایت فقیه در ایران مشکل دارد به مقایسه عملکرد رهبر انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت و عدالتخواهی در جهان با ملکه انگلستان به عنوان نماد واقعی دیکتاتوری در جهان پرداخت و گفت: اگر امورات رهبر انقلاب اسلامی را بررسی کنید علی رغم اینکه یک کار خلاف قانون پیدا نخواهید کرد بلکه به مواردی هم خواهید رسید که رهبری از خود هزینه کرده تا به نظام اسلامی ما آسیبی وارد نشود، در حالیکه ملکه انگلستان 67 سال است با سلطه گری بر 8 کشور اروپایی دیکتاتورانه عمل می کند به طوریکه حتی تشکیل جلسه پارلمان انگلیس نیز بدون امضای وی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه ملکه انگلیس قادر است به راحتی نخست وزیر کشور را برکنار کند گفت: این کار در ایران ممکن نیست چون دموکراسی واقعی در ایران حاکم است.

فیاضی گفت: چون تمام قدرت 8 کشور  اروپایی در دستان ملکه انگلیس است، وی همانگونه که می خواهد قضایا را منعکس کرده و با به راه انداختن عملیات های روانی، ذهن مردم را  از واقعیات منحرف می کند.

غربگرایان داخلی، ابزار دست «راهبرد جامع فشار» استکبارهستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به  تشریح موقعیت خاورمیانه پرداخت و گفت: منطقه خاورمیانه چون از قدرت هارتلندی برخوردار است و منابع زیرزمینی بی بدیلی در خود دارد مورد هجمه دشمنان است و به همین دلیل استکبار می خواهد با دست یابی به منابع غنی این منطقه مدیریت واحد جهانی را تا سال 2025 بدست اورد.

وی به غربگرایان نیز اشاره کرد و گفت: همه افرادی که امروز در دام غربگرایی افتاده اند و گوششان به دهان ترامپ است بدانند استکبار امروز با راهبرد جامع فشار در صدد است تا با استفاده ابزاری از آنها  به اهداف خود برسد.

فیاضی از مسئولان کشوری خواست تا با حضور در میدان و دل مرد پاسخگوی عملکرد خود بوده تا بدین وسیله توطئه ها و تبلیغات منفی دشمنان برعلیه نظام خنثی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) آگاه سازی و روشنگری را تنها راه مقابله با فتنه های غبارالود دشمنان اسلام خواند و گفت: در انتخابات پیش رو مردم باید با بصیرت کامل به میدان امده و با انتخابی درست، مجلسی قوی، انقلابی و جهادی تشکیل دهند تا ارمان های انقلاب اسلامی نیز در این زمینه محقق شود.

ارسال نظرات