خبرهای داغ:
مراسم افتتاحیه مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزشی سما مهاباد آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۷۲
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، مراسم افتتاحیه مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع آموزشی سما مهاباد آغاز شد.

جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، در مراسم افتتاحیه این مراسم اظهار کرد: از آنجایی که یکی از قطب‌های مهم فرهنگ و هنر در آذربایجان‌غربی، مهاباد است برای این منظور از سوی دبیرخانه استانی جشنواره این شهرستان به عنوان میزبان انتخاب شده است.

 وی با اشاره به موفقیت و درخشش مربیان و اعضای مراکز کانون مهاباد در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی افزود: این موضوع نشان از وجود ظرفیت و استعدادهای متنوع فرهنگی و هنری در این منطقه از استان است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ر این جشنواره ۱۳ گروه نمایش عروسکی و نمایش زنده در رشته‌های بازیگری، عروسک‌گردانی، نمایشنامه کودک، کارگردانی کودک، طراحی لباس، موسیقی، گریم، طراحی و ساخت عروسک از مراکز استان‌ها حضور خواهند داشت.

 وی با بیان اینکه در این جشنواره از ۱۶ برگزیده تجلیل خواهد شد، عنوان کرد: سه گروه برگزیده در این مرحله به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در آنجا به رقابت می‌پردازند تا در نهایت نفرات برتر کشوری انتخاب شوند.

 زاهدی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه و اولین روز این جشنواره با حضور هفت گروه نمایشی در مهاباد برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه و دومین روز جشنواره فردا پنجشنبه برابر با ۵ دی ۹۸ با اجرای شش گروه نمایش دیگر در مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات