استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد:

ضرورت تسریع در پیگیری قانونی تخریب محل آبگیر طرح ملی بِن به بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری بر تسریع در روند بررسی قانونی و پیگیری تخریب محل آبگیر طرح ملی "بِن به بروجن" تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۸۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه؛ شورای امنیت کشور بر ادامه اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن نظر و تاکید دارد، بر تشریح در روند بررسی قانونی و پیگیری تخریب محل آبگیر طرح ملی انتقال آبِ بن به بروجن تأکید کرد.

اقبال عباسی، اقدام تخریب کنندگان آب گیر طرح ملی انتقال آب بِن به بروجن را باعث ضربه زدن به روند اجرایی طرح های ملی دانست و خواستار برخورد مقامات قضایی و انتظامی استان اصفهان با عوامل تاثیرگذار و تخریب‌کنندگان آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن شد.

عباسی به مجوزهای قانونی و ردیف های اعتباری ملی طرح انتقال آبِ بن به بروجن اشاره کرد و گفت: شرکت آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری به هیچ‌وجه از اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی تاکید کرد: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع و تسریع در روند رسیدگی به مساله تخریب محل آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن هستند و این مساله را از طریق قوه قضاییه، نیروی انتظامی و شورای امنیت کشور پیگیری می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: استان اصفهان به عنوان مسوول تامین امنیت اجرای آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن مشخص شده و در برابر این اقدام تخریب‌کنندگان آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن باید تخریب کنندگان را شناسایی و معرفی کند.

گفتنی است؛ طرح ملی انتقال آب بِن به بروجن دارای پیشرفت 80درصدی است، که مصوبه دو دولت را دارد و با اجرای این طرح، مشکل آب آشامیدنی بالغ بر 460 هزار نفر از ساکنان 11 شهر و 13 روستای استان چهارمحال و بختیاری حل می شود.

لازم به ذکر است؛ در نیمه مهرماه امسال نیز محل آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن از سوی برخی افراد  تخریب شد.

ارسال نظرات