خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: برای جامعه هدف، تشکل های مردمی بسیار موثر بودند. 670 مورد اشتغال ایجاد شده که در این خصوص 60 درصد تعهد ما انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۷۹۹
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین در جلسه بررسی طرح ها و فعالیت‌های بهزیستی استان قزوین در حوزه اشتغال که با حضور رضا دهقان مدیرکل اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد بیان کرد: سازمان بهزیستی متولی اشتغال نیست بلکه تسهیلگر اشتغال است.

وی گفت: در حوزه بهزیستی و اشتغال سه گروه هدف وجود دارد که شامل افرادی که به دلیل کهولت سن، محدودیت جسمی و معلولیت، توانایی اشتغال ندارند، یک گروه هم واجد شرایط کار هستند و علاقمندی به این موضوع اعلام نکردند و گروه سوم افرادی هستند که به دلیل حمایت های مستمر اعتقادی به قطع مستمری ندارند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: در قبال تکالیف شرعی و قانونی، تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و یکی از علل عمده این امر منابع محدودی است که ما داریم اما همکاران بسیار فعال و خوبی داریم و هرآنچه در گذشته در حوزه های مختلف بهزیستی کمرنگ بوده، امروز به تناسب در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد.

وارثی عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان قزوین، رتبه اول در جذب مستمری ها را داشته و میزان افرادی که مستمری بگیر هستند بیش از سایر استان هاست همچنین رتبه اول کشوری در توسعه مراکز و فرهنگ نگهداری معلول و نیز در ارتقا خدمات کسب رتبه اول در تجلیل و تکریم و رضایتمندی جامعه هدف را در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: کلیه خدمات ما برون سپاری شده و در حوزه مشارکت ها توفیقات بسیار خوبی کسب شده و در حوزه مسکن دو معلول نیز دارای رتبه اول کشوری هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: برای جامعه هدف، تشکل های مردمی بسیار موثر بودند. 670 مورد اشتغال ایجاد شده که در این خصوص 60 درصد تعهد ما انجام شده است.

وارثی گفت: طبق مصوبات کشوری 18 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات به استان قزوین تخصیص یافت که از این میزان حدود 13 میلیارد و 490 میلیون تومان محقق شد و 190 نفر از جامعه هدف از این تسهیلات بهره مند شدند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها