خبرهای داغ:
مدیر امور آبفای ماکو خبر داد

رفع حادثه در خط انتقال آب شرب لوله مادر ماکو

مدیر امور آبفای ماکو از رفع حادثه در خط انتقال آب شرب لوله مادر و آهنی شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۵۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۱

 یعقوب حسین‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماکو، اظهار کرد: اخباری از همشهریان مبنی بر ترکیدگی لوله یا نشت آب در خط لوله اصلی پل قره کورپی ماکو که از جنس آهنی 200 میلیمتری و قدیمی می‌باشد، به دست‌مان رسید.

وی افزود: بنابراین بالافاصله واحد روابط عمومی این مجموعه با استفاده از کانال‌ها و سایت‌های خبری ضمن مطلع کردن مشترکین اهالی بلوار رسالت، خیابان گلگشت و محله قره کورپی از وقوع حادثه، مشترکان را به برداشت آب شرب در حد رفع ضروریات روزمره و صرفه جویی حداکثری در مصرف آب و شکیبا بودن تا رفع اتفاق پیش آمده دعوت کرده و اکیپ رفع اتفاقات این امور به صورت اورژانسی در محل حاضر شده و نسبت به ترمیم و رفع اتفاق حادث شده اقدام کردند.

این مسوول خاطرنشان کرد: این اتفاق در خط لوله اصلی واقع در روی پل قره کورپی ماکو که از اصلی‌ترین و پرترددترین خیابان‌های شهر می‌باشد حادث شده بود، با توجه به اینکه لوله موجود، آهنی و قدیمی بوده و در روی پل بتنی قرار گرفته است، حادثه با تلاش و همت اکیپ امداد امور آبفای ماکو مرتفع شد و خط انتقال مذکور دوباره وارد مدار بهره‌برداری شد.

این مسوول علت حادثه پیش آمده در خط لوله مذکور را آهنی و قدیمی بودن لوله و وجود اتصالات زیاد بر روی لوله موجود در محل حادثه و ترکیدگی لوله در نتیجه فرسوده بودن آن اعلام کرد.

مدیر امور آبفای ماکو افزود: این عملیات با همکاری کارشناسان اداره شبکه و واحد ایمنی امور آبفای ماکو و کارکنان زحمت‌کش این امور با بهره‌گیری از امکانات داخلی با موفقیت به اتمام رسید و در طول این عملیات که رفع حادثه نصف روز به طول انجامید آب شرب بلوار رسالت و خیابان گلگشت و محله قره کورپی با قطعی آب مواجه بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار