خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز اظهارداشت: پیوند عمیق ملت با ولایت و بصیرت مردم عامل خنثی سازی فتنه های دشمنان در سال ۸۸ بود.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۵۳
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره سالروز حماسه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق با ولایت گفت: مردم تبریز یک روز جلوتر از ملت ایران بصیرت خود را به نمایش گذاشتند که نقش آیت الله مجتهد شبستری درآن بسیار برجسته بود.
وی سه عنصر مدیریت و رهبری هوشمندانه حضرت آیت الله امام خامنه ای، پیوند عمیق ملت با ولایت و بصیرت مردم را عامل خنثی سازی فتنه های دشمنان در سال ۸۸ برشمرد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در حوادث اخیر هم دشمن فتنه ای جدید علیه ملت ایران طراحی کرده بود، افزود: راهبرد اجزایی دشمن در آبان ماه سال جاری، خشونت علیه مردم، غارت اموال عمومی و مردم ، گسترده کردن اغتشاشات، حرفه ای عمل کردن اشرار ، استفاده از زنان برای ایجاد و استمرار اغتشاشات، اصرار بر وجود آشوب در نقاط مختلف شهر، تمرکز بر کشته سازی و استفاده از فضای مجازی برای گسترش دامنه اغتشاشات بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به کاندیدا های مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله ویژگی های نماینده اصلح پایبندی به احکام اسلام و عدم انحراف عقیدتی و اخلاق است.
وی اضافه کرد: تقوا و تدین ، پایبندی به نظام و قانون اساسی ، صداقت ، امانت داری ، انقلابی و در خط امام بودن از دیگر ویژگی نماینده اصلح است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها