خبرهای داغ:

همایش ائمه جماعات مساجد حوزه چهار شهید ورزنده قم برگزار شد

همایش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محدوده حوزه چهار شهید ورزنده قم روز گذشته در این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۶۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محدوده حوزه چهار شهید ورزنده قم با حضور جمعی از مسئولان ناحیه امام حسین (ع) برگزار شد.
 
حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) طی سخنانی در این همایش اظهار داشت: دشمنان همیشه دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت بوده و هستند و در کشور‌های عضو جبهه مقاومت کار‌هایی نیز انجام دادند.

وی افزود: بحران ناشی از اغتشاشات بنزینی با تدبیر مقام معظم رهبری به پایان رسید، ولی ما امروز بحث انتخابات مجلس را پیش رو داریم. دشمن قصد دارد با حیله‌های رسانه‌ای و روانی جامعه نگذارد حزب اللهی‌ها و انقلابی‌ها در مجلس شورای اسلام وارد شود.

خدابنده لو تاکید کرد: لازمه تشکیل دولت انقلابی مجلس انقلابی است لذا ضرورت دارد فرماندهان پایگاه‌ها و ائمه جماعات نسبت به روشنگری مردم و نمازگزاران و اهالی محل خود اقدام کنند، زیرا دشمن هم اکنون در فضای مجازی در حال فضاسازی می‌باشد.

در ادامه این همایش حجت الاسلام خواجوی از کارشناسان حوزوی گفت: رهبری در سال‌های اخیر در دیدار‌ها تذکرات و هشدار‌هایی در مورد فتنه‌های ۱۰ ساله و فتنه ۹۸ دادند لذا امروز باید مراقب بود در زمان پیامبر و ائمه اطهار مردم در جهاد اصغر که جنگ‌های سخت بود پیروز شدند، ولی در جهاد اکبر که با مبارزه با نفس و جنگ نرم بود پیروزی نهایی حاصل نشد.

وی تاکید کرد: جامعه اسلامی در تمام دوران‌ها نیاز به جراحی دارد، در زمان پیامبر و ائمه جراحی‌ها غربالگری‌ها و امتحان‌هایی صورت گرفت امروز هم امتحان‌ها برای امت اسلامی هست.

خواجوی ادامه داد: رکن اصلی جامعه سازی و تمدن سازی ساخت و تربیت سیاسی مردم است خواص در زمان ائمه مشکلات زیادی به وجود آوردن مانند قضیه مسلم در کوفه و در زمان امیرالمومنین از خواص جامعه ضربه‌های زیادی زده شد و حتی خون شهدا زایل گردید.

وی افزود: امروز داشمن به صورت دقیق در حال کار کردن و آنالیز جمهوری اسلامی، حوزه‌های علمیه قم و مراجع معظم و مردم در اندیشکده‌های خارج از کشور در آمریکا اسرائیل لندن و.. است و در شلوغی ها، ترکیب جمعیت، شعارها، دست‌نوشته‌ها و تعداد جمعیت را آنالیز و تحلیل می‌کنند و سپس تصمیم گیری می‌نمایند.

خواجوی تصریح کرد: سرعت انقلاب اسلامی در حال افزایش است و پیچ‌های تندی در مسیر می‌باشد و امتحان‌های سخت تری را سر راه داریم.
ارسال نظرات