فرمانده بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

نقطه کانونی مقابله نظام اسلامی با دشمن حیا است

فرمانده بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت: نقطه کانونی مقابله نظام اسلامی با دشمن حیا است که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید برای ترویج حیا در جامعه تلاش گرد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۶۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج  از زاهدان، سرهنگ پاسدارعلیرضا کیخا، فرمانده بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در جلسه هم اندیشی فرهنگی دانشگاهیان استان که در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شده بود، اظهار داشت: نقطه کانونی مقابله نظام اسلامی با دشمن حیا است که همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: باید برای ترویج حیا در جامعه تلاش گرد.

وی افزود: تا زمانی که ما ندانیم در مسئله اخلاق کجای ماجرا ایستاده ایم، توان رسیدن به قله را نداریم و امروز ما باید بدانیم اخلاق در جامعه چگونه است.

فرمانده بسیج دانشجویی استان تاکید کرد: تلاش‌ها باید به نتیجه‌ای برسد که مقام معظم رهبری می‌فرماید هواست و این همان فرهنگ است که می‌بایست هوای قالب جامعه شود.

کیخا تاکید کرد: ما هنوز جایگاه خود را در قبال بیانیه گام دوم مشخص نکرده ایم و نمی‌دانیم انتظار مقام معظم رهبری از دانشگاه در گام دوم انقلاب چیست؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در دانشگاه کار فرهنگی را به دانشجو بسپاریم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: جوانان باید آتش به اختیار کار تمیز فرهنگی انجام دهند.
ارسال نظرات