امام جمعه مراغه با اشاره به نقش ولایت در برون‌رفت از بحران‌ها گفت: فتنه‌های آینده همانند فتنه ۸۸ با تدابیر رهبری و نیروهای انتظامی، بسیج و مردم ولایتمدار شکست خواهد خورد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۷۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: امروز نیز تا زمانی که از رهبری و ولایت پشتیبانی و تبعیت کنیم، هیچ خطری جامعه و نظام اسلامی را تهید نخواهد کرد.

وی با اشاره به ریشه های فتنه های ۸۸ ادامه داد: این فتنهربه بهانه انتخابات و توسط لجاجت عده ای در درون کشور و با حمایت دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شکل گرفت که با درایت و هدایت های رهبر انقلاب و حضور ملت آگاه و بصیر ایران شکست خورد.

حجت ااسلام پورمحمدی اضافه کرد: اگر هدایت ها و تدابیر رهبری در فتنه ۸۸ و در جریان آشوب های آبان امسال نبود، نظام و کشورمان دچار خسارت های بیشماری شده و سرانجامی نامعلوم پیدا می کرد.

خطیب جمعه مراغه با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: مردم ولایتمدار در این روز بزرگ به صحنه آمده و با رهبری تجدید میثاق کردند که این امر زمینه ساز شکست نقشه شوم فتنه سال ۸۸ شد.

حجت الاسلام  پورمحمدی افزود: ملت ایران در این حضور حماسی بصیرت خود را نشان دادند و در برابر فتنه های آینده نیز این ولایتمداری و آگاهی خود را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به اعتراض های آبان امسال ادامه داد: در ماجرای افزایش قیمت بنزین نیز حمایت رهبری موجب شد مردم مومن ایران اسلامی صفوف خود را از آشوبگران و فتنه انگیزان جدا کنند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به نقش روحانیت در مبارزات علیه استبداد و استعمار اضافه کرد: روحانیون همراه و پیشروی مردم در جریان نهضت مشروطیت، مبارزه با رژیم ستمشاهی و هشت سال دفاع مقدس بودند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه در دریای عمان نیز گفت: امنیت خلیج فارس به عنوان یکی از آبراه های مهم دنیا باید توسط همسایگان و نه کشورهای فرامنطقه ای تامین شود.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت عیسی (ع) افزود: کشورهای جهان از جمله غربی ها باید آن حضرت را الگوی مهربانی قرار دهند و این در حالی است که برخی کشورها از جمله آمریکا با وجود ادعای مسیحی بودن مرتکب جنایت و نقض حقوق بشر می شوند.

ارسال نظرات