مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

تصویب CFT و پالرمو اقتدار نظام را کاهش میدهد/ تشکیل مجلس انقلابی شرط عبور از گردنه‌های سخت جنگ اقتصادی

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان تشکیل مجلس انقلابی را شرط عبور از گردنه‌های سخت جنگ اقتصادی دانست و گفت: دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی، پیشنهادات عجیب و غریب بین‌المللی همچون پالرمو, cft و طرح‌های استعماری به‌دنبال کاهش اقتدار نظام است و اینکه عده‌ای نیز برای حل مشکلات اقتصادی مذاکره کنند.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۷۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت ضمن گرامی داشتن حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 9 دی تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کردند و بازهم این حماسه تکرار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم غیور گیلان نیز با حضور پیشتازانه خود در راهپیمایی 9 دی در واقع بصیرت، معرفت، عشق و ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دادند گفت: امام باقر(ع) فرمودند که مردم 3 تکلیف دارند و انسانی که تکلیف‌شناس نباشد نمی‌تواند راه درست را بپیماید و به مقصد نمی‌رسد.

تسخیری افزود: مردم تکلیف دارند که امام‌شناس باشند زیرا جامعه‌ای که امام‌شناس نباشد از بین می‌رود البته امام‌شناسی فقط شخصیت‌شناسی نیست چون در تاریخ افراد زیادی بودند که شخصیت امام حسین(ع)، امام علی(ع) و سایر امامان را قبول داشتند اما آن حضرات را به عنوان امام نمی‌شناختند.

وی بیان داشت: دومین تکلیف مردم این است که نسبت به فرامین امام معصوم و نائب آن حضرت تسلیم محض باشند و زمانی‌که در جامعه‌ اختلافی به وجود آمد برای کسب تکلیف به امام خود رجوع کنند و به فرامین او گوش دهند و همان را بپذیرند.

تسخیری با اشاره به اختلافی که در سال 88 به وجود آمد گفت: هر نامزد انتخاباتی حق اعتراض دارد اما باید اعتراض خود را از مسیر قانونی اعلام کند و قانون هم اعتراض وی را بررسی می‌کند اما اینکه عده‌ای از مسیر غیرقانونی و با فراخواندن طرفداران خود به کف خیابان بخواهند اعتراض خود را برسانند قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و منافقان کوردل در پشت پرده فتنه سال 88 حضور داشتند افزود: در آن‌ زمان عده‌ای با عبور از مسیر غیرقانونی باعث شدند که آمریکایی‌ها این فرصت را برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی مناسب دیدند، طوری‌که وزیر خارجه آمریکا گفت که از درون جمهوری اسلامی به ما گفتند  سیاست شما را در کف خیابان پیاده می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در آن زمان نظام، اقتصاد و قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران به مدت 8 ماه به چالش کشیده شد و دشمنان متحد شدند بیان کرد: طمع قدرت چنان فتنه‌گران را وابسته کرد که دست به دامن اسرائیل و آمریکایی‌ها شدند.

تسخیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان زنده است خاطرنشان کرد: تا زمانی‌‌که این انقلاب زنده است دشمنان هم درصدد تخریب انقلاب هستند و آمریکا، انگلیس و اسرائیل در راس این دشمنان هستند. 

وی با اشاره به اینکه دشمن ما‌ را در جبهه نظامی به مدت 8 سال در جنگ تحمیلی آزمود افزود: امروز جمهوری اسلامی در منطقه حرف نخست را می‌زند تا جایی‌که هواپیمای فوق مدرن دشمن با توانایی و قدرت جوانان ما منهدم شد و در آن لحظه برخی به ترامپ گفتند که اگر پاسخ ایران را ندهی قدرتت در دنیا کم می‌شود اما ترامپ گفت که می‌ترسم پاسخ آنان را بدهم اما رهبر آنان پاسخ محکم‌تری بدهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز آمریکا و حامیانش در تمام منطقه امنیت ندارند تصریح کرد: دوران "بزن و فرار کن" دیگر گذشته است و امروز اگر آمریکا کوچک‌ترین اقدامی علیه این نظام کند پاسخ قاطعانه‌ و محکم‌تری از سوی جمهوری اسلامی دریافت می‌کند.

وی با اشاره به آزمون سیاسی دشمن علیه ایران گفت: دشمن با ایجاد فتنه‌های مختلف و با توطئه‌چینی درصدد تخریب انقلاب است اما ملت آگاه در سال 88، سران فتنه و فتنه‌گران را از صحنه بیرون کردند و با سر دادن شعار انقلابی" استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" به صحنه آمدند و ثابت کردند که همچنان پای انقلاب هستند و در مقابل تهدیدات دشمن عقب‌نشینی نمی‌کنند.

تسخیری با‌ بیان اینکه دشمن امروز تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اقتصاد و انتخاب ما را شرطی و ملت ما را وابسته کند بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم‌های اقتصادی، پیشنهادات عجیب و غریب بین‌المللی همچون پالرمو, cft و طرح‌های استعماری به‌دنبال کاهش اقتدار نظام است و اینکه عده‌ای نیز برای حل مشکلات اقتصادی مذاکره کنند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خطاب به مسئولان نظام جمهوری اسلامی گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی بدانید و هوشیار باشید که رهبر انقلاب کدهای کاهش مشکلات را اعلام کردند و از جمله این کدها اقتصاد مقاومتی، اعتماد به جوانان، فناوری‌ها و دانش نوین هستند.

تسخیری  تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای منابع عظیم نفتی، گاز و مهم‌ترین منابع زیرزمینی و آبی است که با بهره‌گیری از آن‌ها بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود اما بنده معتقدم که ما مدیر جوان انقلابی کم داریم.

وی با بیان اینکه مجلس ما باید یک مجلس جوان، انقلابی و مطیع، مقاوم و نظارتگر قوانین باشد گفت: یک مجلس انقلابی می‌تواند ما را از گردنه‌های سخت اقتصادی عبور دهد؛ مجلسی که دولت را برای اجرای قوانین به چالش بکشد و در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و غرب بایستد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس لباس کار به تن کنند نه لباس اتوکشیده افزود: ما نیازمند مدیران انقلابی هستیم که شبانه‌روز کار کنند.

تسخیری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که من مطمئن هستم که ملت از این فتنه‌ها هم با سربلندی عبور می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران به فضل و یاری خدا و عنایت امام زمان(عج) به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) متصل می‌شود.

وی گفت: آمریکا و اروپایی‌‌ها بدانند که این مردم همان‌ مردم سال 57 و همان ملت بیدار در صحنه‌های دفاع مقدس و همان مردم هوشیاری هستند که از فتنه‌های مختلف با سربلندی عبور کردند و امسال هم با حضور در راهپیمایی 9 دی ماه حماسه دیگری می‌سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار