امام جمعه چابکسر در برنامه هفته بصیرت مسجد جامع کتالم گفت:یکی از عوامل ایجاد فتنه ۸۸ عدم التزام عملی برخی خواص به ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی در  برنامه هفته بصیرت که در مسجد جامع کتالم برگزار شد با بیان اینکه فتنه ۸۸ به بهانه انتخابات و فتنه ۹۸ به بهانه گرانی بنزین بود گفت:یکی از عوامل فتنه ۸۸ عدم التزام عملی به ولایت فقیه است که برخی‌ها پای شان لغزید.

وی تصریح کرد: مسئولانی که روزی مسئولیت داشتند کسانی بودند که ادعای ولایت فقیه را می‌کردند، اما در عمل این التزام را نداشتند.

امام جمعه چابکسر ادامه داد:یکی از بلا‌هایی که دشمنان ما در این ۴۰ سال برنامه ریزی کردند و تا حدودی موفق بودند و برخی مسئولان و خواص در درون انقلاب به ان مشغول شدند، مساله دو قطبی سازی است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دشمنان، مردم و مسئولان را چند دسته کردند و قصد جداسازی یکپارچگی بین مردم را داشتند که این را در دو گروه چپ و راست سال‌های سال میتوانستید ببینید.

وی در همین رابطه اضافه کرد: زمینه‌های دو قطبی سازی سبک زندگی مسئولین و فاصله گرفتن با مردم است.

امام جمعه چابکسر خاطر نشان کرد:این دو قطبی سازی که خواستند بوجود بیاورند فتنه بزرگی به همراه خودش داشت و رهبر معظم انقلاب گفت: مسئولین تصمیم گرفتند و من با آن موافق هستم.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: هر چند ماه در کشور یک موضوع جدید پیش می‌آید و این دو قطبی سازی‌ها ضعف‌های سیاست و حوزه اقتصادی را بدنبال دارد.

امام جمعه چابکسر در پایان در واکنش به سفر رییس جمهور  به مازندران تصریح کرد: مسئول بلند پایه کشور در اوضاع بد بد اقتصادی، در ساحل دریا مشغول تفریح است.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها