خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه امروز دیگر آن روزی نیست که آمریکا هر کاری در دنیا بخواهد بتواند انجام دهد، گفت: آمریکا دیگر آن ابر قدرت سابق نیست و هیمنه خود را در دنیا از دست داده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۰۵
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در جمع گردانهای ستاد این استان با بیان اینکه امروز دیگر آن روزی نیست که آمریکا هر کاری در دنیا بخواهد بتواند انجام دهد، گفت: آمریکا دیگر آن ابر قدرت سابق نیست و هیمنه خود را در دنیا از دست داده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در حالی که  40 سالگی خود را پشت سر گذاشته است، تبدیل به یک نظریه در دنیا گشته  و الگویی برای همه جهان شده است.

این مقام مسئول با اشاره به جایگاه کم نظیر انقلاب اسلامی، افزود: قانون اساسی وظیفه پاسداری از این انقلاب بی نظیر را بر دوش سپاه پاسداران نهاده است، از این رو باید پوشیدن لباس پاسداری را قدر دانست.

وی در خط مقدم انقلاب اسلامی بودن را یک موهبت الهی دانست و یادآور شد: امید رهبر معظم انقلاب اسلامی هم به بسیجیان و پاسداران است چرا که پاسدار انقلاب اسلامی در دفاع از انقلاب کوتاه نمی آید.

فرمانده سپاه استان تهران با تأکید بر سربلندی نظام و کشور در دنیا، عنوان کرد: این نظام دیگر نظامی نیست که بخواهد کسی به آن خدشه وارد کند، هرچند باید مواظب بود که حتی کسی کوچکترین خشی به آن نیاندازد./#

ارسال نظرات