خبرهای داغ:
‍ همایش بصیرت و روشنگری به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی با حضور گسترده خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولین شهرستان و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان، روایتگری زیبای سردار اهوازیان از خادمان سپاه قدس در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۰۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از فلاورجان، همایش بصیرت و روشنگری به مناسبت سالگرد حماسه 9 دی با حضور گسترده خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مسئولان شهرستان و سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان، روایتگری زیبای سردار اهوازیان از خادمان سپاه قدس در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان، در این همایش گفت: حماسه عظیم نهم دی به تعبیر مقام معظم رهبری در تقویم ایران اسلامی ماندگار شد.

سرهنگ فتحیان به بررسیعل ت های وقوع این حادثه پرداخت و بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم بسیار پرقوت تر و جسورتر  هر لحظه به فکر نقشه و دسیسه های تازه هستند.

وی در ادامه افزود: بصیرت و همراهی تمام انقلابیون برای حفظ این انقلاب و رسیدن به مقصد نهایی لازم است زیرا که غافلگیری از آن کسانی است که در خواب غفلت فرو رفته اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در پایان مردم را بزرگترین سرمایه اجتماعی این انقلاب برشمرد و گفت: دشمن از این حاکمیت ناراحت است و تداوم و حفظ این انقلاب فقط بدست مردم اگاه و با بصیرت میسر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها