خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی، حضور پر شور مردم در صحنه و رهبری حکیم توانست بر دشمنان پیروز شود.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۱۱
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه مجمع علمای روحانیون شهرستان دامغان به میزبانی مدرسه فتحعلی بیک دامغان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان ذاتی، حضور پر شور مردم در صحنه و رهبری حکیم توانست بر دشمنان پیروز شود گفت:: انقلاب ما انقلاب زنده و پویایی است که همیشه اثرگذار و پیشرو است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بعد از دهه اول دچار فتنه‌های زیادی شد افزود: دشمنان هر ده سال با برنامه ریزی‌های خود علیه انقلاب و کشورمان فتنه‌ای را بر پا کردند که هدف فتنه اخیرشان قیام فرودستان علیه نظام بود.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ سه هدف اصلی زیر سوال بردن اصل ولایت فقیه، حذف اسلامیت و نفی دفاع از مظلوم را دنبال می‌کردند تصریح کرد: تهدید زمانی، ولی فقیه، انحلال شورای نگهبان، انتخابات آزاد، ادغام سپاه با سایر نیرو‌های مسلح و ... نیز از اهداف مهم فتنه دشمن در سال ۹۸ بود.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه در اغتشاشات اخیر در استان سمنان تجمعات و خسارات زیادی رخ نداده است افزود: مردم استان سمنان با بصیرت و شجاعت خود راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند و ثابت کردند بار دیگر پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.
وی با بیان اینکه در فتنه ۹۸ بصیرت و آگاهی مردم کشورمان بالا رفت گفت:: وظیفه روحانیون افزایش آگاهی و بصیرت مردم است که بتوانند با فهم و عمل به موقع خود دشمن را بشناسند و راهشان را از آنان جدا کنند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دلیل زنده بودن و پیشرو بودن خود همواره مورد هجمه‌های دشمنان قرار گرفته است تصریح کرد: اگر دشمن همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی است به دلیل حرکت در راه صحیح و درست انقلاب است و دشمنان می‌خواهند حیات انقلاب از بین برود و به اهداف خود نرسد.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دشمنی با انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است افزود: دشمنی با انقلاب اسلامی با مذاکره حل نمی‌شود بلکه دشمنان مخالف هویت دینی ما هستند و استکبار با شکست در تمام عملیات‌های خود به دنبال نابودی حقیقت انقلاب اسلامی از درون است که با ایجاد فتنه‌های مختلف در صدد دسترسی به اهداف خود است.
وی با بیان اینکه یکی از کار‌های دشمنان انحراف فکری و تغییر باور‌های انقلابی مردم ایران است افزود: دشمنان در برخی اهداف خود مانند تغییر ذائقه فرهنگی مردم، تغییر ذائقه سیاسی مسئولین تا حدودی موفق عمل کرده اند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه یکی از وظایف طلبه‌ها و روحانیون خودباوری است تصریح کرد: شما روحانیون و طلبه‌ها باید با بهره گیری ازظرفیت‌های مادی و معنوی مقابل استکبار بایستید.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان با بیان اینکه حضور شما روحانیون در بین جوانان و پایگاه‌های بسیج موجب اعتماد و امنیت عمومی در بین مردم می‌شود گفت:: شما باید با مردم انس بگیرید و شبهات آن‌ها را برطرف کنید که در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه حوزه و دانشگاه در ۴۰ سال دوم انقلاب پرورش نیروی انسانی و فکر و ایده دینی است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها