خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان

فضای مجازی علت اصلی بسیاری از مشکلات جامعه+عکس

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان گفت: فضای مجازی بستر بسیاری از مشکلات جامعه است
کد خبر: ۹۲۰۱۹۳۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در دیدار و سرکشی از حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سمنان ضمن اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم علیه السلام گفت:این امام بزرگوار می‌فرمایند:یکی از چیز‌هایی که در دنیا مهم است علم و سواد است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:خیلی از مشکلات کشور در مقطع دانش آموزی و دانشجویی برای فرزندان ما رقم می‌خورد و بسیج دانش آموزی یکی از نقاط مهم و حساس بسیج است، چرا که اگر در بسیج دانش آموزی بتوانیم دانش آموزان را با معارف دینی آشنا کنیم زمینه رشد و بالندگی فرزندان خود را جهت ایجاد جامعه‌ای پویا در آینده فراهم می‌آوریم و جلوی مشکلاتی که برخی از جوانان در سنین دانش آموزی و دوران دانشجویی دارند را می‌گیریم. ولی راه و مسیر، مسیر سخت و دشواری است.
وی همچنین افزود:در قرآن اول بحث تربیت آمده است سپس تعلیم و این موضوع در جامعه کنونی ما برعکس است. اول تعلیم داده می‌شود و سپس به دنبال تربیت می‌رویم که این اشتباه است و خیلی از مواقع به مشکل نیز بر می‌خورد.
راسخی افزود:اگر بچه‌های ما موقع تحصیلشان تربیت دینی و فرهنگی شوند پایه‌های اعتقادی آنان شکل می‌گیرد و دیگر نگرانی بابت آینده شان وجود نخواهد داشت؛ و این می‌طلبد که به تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش ما بیشتر اهمیت داده شود. زیرا همه فرزندان ما بچه‌های پاک و معصومی هستند و این ما اولیا و مسئولین و معلمان و مربیان هستیم که باید برای تعلیم و تربیت آنان برنامه مدون و حساب شده‌ای داشته باشیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سمنان در پایان اظهار کرد: امروز فضای مجازی بستر بسیاری از مشکلات جامعه شده است؛ و ورود ناآگاهانه جوانان و نوجوانان ما باعث ایجاد انواع شبهه‌های سیاسی و دینی و مذهبی و فرهنگی و اقتصادی و.. در آنان می‌شود. در مقابله با این مشکل می‌طلبد که جوانان و نوجوانان ما اول علم یک چیز را دریافت کنند، سپس از آن استفاده کنند.
در انتهای این دیدار امیر طاهریان فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده سمنان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی و هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح مدارس برای دانش آموزان انجام شده است و همچنین در طرح تربیتی امیدان ۲۹ مدرسه و طرح شهید بهنام محمدی ۳۷ مدرسه در سطح شهرستان سمنان شروع به فعالیت کرده ایم که از هدف گذاری اولیه خود به لطف خدا جلوتر هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها