آموزش‌های مهارتی به ۱۰۴۷ مددجوی کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۴۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گفت: آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای به یک هزار و ۴۷ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان از ابتدای امسال تاکنون ارائه شده است.
قباد مبشری افزود: هدف از این اقدام مهم ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
وی اضافه کرد: اعتباری بیش از ۳۲۲ میلیون ریال برای ارائه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای به این تعداد مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای در سه سطح به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان ارائه می‌شود.
مبشری اضافه کرد: این سه سطح شامل مقدماتی با هدف ترویج فرهنگ کار و تلاش، پایدارسازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت‌های فنی و ایجاد فرصت‌های شغلی است.
وی افزود: ارائه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد گامی مهم برای پایدارسازی مشاغل آنان خواهد بود.
مبشری گفت: ۸۳ نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون و با اعتباری افزون بر ۶۶۲ میلیون ریال از طریق مراکز کاریابی این استان جذب بازار کار شده اند.
ارسال نظرات