امام جمعه موقت مراغه:

امروز دشمن با تاکتیک پیدا و پنهان به میدان امده است

امام جمعه موقت مراغه گفت: امروز دشمن با تاکتیک پیدا و پنهان به میدان امده است.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۶۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در آیین غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، اظهارداشت: دشمن مدتی است که از برخورد های فیزیکی خود داری کرده و با تاکتیک پیدا و پنهان وارد میدان شده است.

وی ادامه داد: ما باید هوشیار باشیم چرا که دیگر به صورت فیزیکی با ابزاری همچون داعش وارد میدان جنگ نمی شود و پیاده نظام های خود را از کوچه و بازار جمع آوری کرده است.

حجت الاسلام محمدی راد افزود: دشمن در حال حاضر به سیاست جدیدی رو کرده و هدفش این است که از ملت همان کشور سرباز بگیرد و علیه خود ملت استفاده کند.

امام جمعه موقت مراغه در بخش دیگر سخنان خود نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها را غیرقابل قبول دانست و افزود: نقد غیرمنصفانه از دولت‌ها زمینه ساز ایجاد شکاف بین اقشار مختلف جامعه، یاس و ناامیدی در مردم ایجاد می کند.

حجت الاسلام محمدی راد. با اشاره به اینکه هیچ دولتی بدون عیب و ایراد نیست، افزود: مردم ایران اسلامی اهل فرهنگ، منطق و تمدن هستند و باید نسبت به کاستی ها و مشکلات با هدف حل آن ها ورود کنند.

وی افزود: در این برهه حساس باید آگاه باشیم و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم. تا دشمنان و افراد سود جو استفاده نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار