فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مسئولین انقلاب اسلامی جدا از مردم نیستند و بین مردم هستند و مشکلات آنها را باید برطرف کنند و امروز حضور این مسئولان در اردوهای جهادی امیدواری را بیش از پیش در دل مردم زنده می کند.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۷۰
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۸

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: مردم روستای کلاکو در سال‌های اخیر از کمبود آب در روستا رنج می‌بردند و امروز با کمک مالی خیرین و کمک اعضای گروه جهادی سردار شهید حاج حبیب لکزایی که متشکل از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان کار ساخت انبار ذخیره آب در این روستا را شروع کردیم.

وی با اشاره به این مطلب که با ساخت این انبار، آب شرب روستا تأمین می‌شود، افزود: از اول انقلاب تا کنون ملت ایران در شرایط تحریم قرار داشته و دارد و فشار اقتصادی زیادی در تمام دولت‌ها بر کشور وارد شده مردم با حضور همیشه در صحنه خود پشتوان نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و هستند.

سرهنگ نکویی بیان کرد: حفظ این مردم و خدمت به آن‌ها که در تمام ادوار مختلف از بدو انقلاب تا کنون در صحنه بودند لازم و ضروری است و مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اما بعضی از شرایط برای مردم قابل قبول نیست و انتظارات بیشتری دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اظهار داشت: یکی از برکات خدمت به مردم این است که امیدی در دل مردم به وجود آید که مسئولین انقلاب اسلامی جدا از مردم نیستند و بین مردم هستند و مشکلات آن‌ها را باید برطرف کنند و این چنین مأموریت‌هایی مثل اردو‌های جهادی می‌تواند این امیدواری را بیش از پیش در دل مردم زنده نگه دارد.
ارسال نظرات