مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: رونق مشاغل خانگی بهره‌وری بیشتر دارد که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۷۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

 رونق مشاغل خانگی با بهره‌وری بیشتر موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در دیدار با حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر اظهار کرد: بسیج سازندگی پیشگام در خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم است و از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده می‌کند.‌

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی، بیان کرد: در سفر اخیر فرمانده کل سپاه پاسداران به استان اردبیل ۶۰۰ پروژه محرومیت زدایی را تحویل مردم دادیم و همچنین ۲۸۲ پروژه محرومیت زدایی را تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسانیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به معیشت مردم در شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: بسیج سازندگی از آمادگی لازم در راستای آموزش و توانمندسازی در حوزه اشتغال‌زایی برخوردار است.

پیرجاهد با تأکید بر لزوم رونق مشاغل خانگی در استان اردبیل، گفت: رونق مشاغل خانگی بهره‌وری بیشتر دارد که موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می‌شود که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، تصریح کرد: توانمندسازی افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه در حال انجام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: توزیع جهیزیه آسمانی در استان را از سال گذشته با توزیع ۱۰۰۰ سری جهیزیه شروع کردیم و امسال نیز پس از ثبت نام در این طرح، جهیزیه‌ها را بین متقاضیان توزیع می‌کنیم.

ارسال نظرات