سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: ۹ دی تجلی میثاق امت اسلامی با رهبری و نشان از بصیرت و آگاهی ملت است.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۷۹
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی است 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مشگین شهر با اشاره به سال‌روز ۹ دی و حماسه عظیم ملت در دفاع از انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبری اظهار کرد: 9دی تجلی میثاق امت اسلامی با رهبری و نشان از بصیرت و آگاهی ملت است.

وی افزود: دشمن با تمام توان و با ابزار رسانه‌ای در صدد ایجاد ناامنی در کشور بود که با بصیرت و آگاهی ملت ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمام این توطئه‌ها نقش بر آب شد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر از مردم با بصیرت شهرستان مشگین شهر خواست تا در روز ۹ دی با تجمع در محل مراسم این روز بزرگ یک‌بار دیگر اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان دهند.

وی بیان کرد: دوقطبی سازی کار دشمنان اسلام است و باید بدانیک که رفع مشکلات مختلف کشور با گزینه مقاومت در برابر استکبار حاصل خواهد شد.

باوقار تاکید کرد: عده‌ای اینستکس را تنها راه حل مشکلات می‌دانند در حالی که ۸۰ درصد مشکلات معیشتی مردم به‌خاطر بی‌تدبیری، عدم مدیریت و عدم نظارت‌های مناسب مسؤولان به وجود آمده که قطعا با تکیه بر توان داخلی این مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

وی به ۷دی ماه، سال‌روز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های علمی کشور موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شده و از این‌رو توجه به امر پیشرفت علمی و جوانان نخبه کشور ضروری است.

باوقار ۱۱دی ماه سالروز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله را بر جامعه پرستاری کشور تبریک گفت و صبر و استقامت و همدردی با بیماران را شایسته و زیبنده جامعه پرستاری کشور دانست.

خطیب نمازجمعه شهرستان مشگین شهر گفت: با افزایش قیمت بنزین مسؤولان کشور قول عدم افزایش قیمت کالاهای اساسی را داده بودند که متاسفانه امروز شاهد افزایش برخی کالاهای اساسی در سایه کم‌کاری دولتمردان هستیم که همین امر باعث گلایه‌های مردم شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار