دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن :

نامزد‌های انتخاباتی مجلس با طرح «شفافیت» زیر ذره بین دانشجویان یزدی قرار می‌گیرند

امین رضا همتی بیان کرد: در آینده سامانه‌ای را با نام «شفافیت» تشکیل خواهیم داد که طبق آن صلاحیت نامزد‌ها را توسط دانشجویان زیرذره بین قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۸۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، امین رضا همتی دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان یزد به اقدامات دانشجویان یزدی پیرامون مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: از ماه‌های گذشته سلسله جلساتی را با نماینده‌های مجلس را به همت شورای مرکزی قرارگاه احمدی روشن داشتیم که بخشی از آن را نیز دانشگاه به عهده گرفته بود. اما در کل معاونت مطالبه گری قرارگاه شهید احمدی روشن در این جلسات نقش موثری داشت.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن استان یزد افزود: از دیگر کار‌های انجام شده سلسله جلساتی به نام «شفافیت» بود که در حال برگزاری در محل قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان یزد است. پیرامون این جلسات دو هسته تشکیل شده که در حال بررسی شفافیت و صلاحیت نامزد‌های انتخابات است.

وی ادامه داد: پیرامون این اتفاق قرار است در آینده سامانه‌ای را تشکیل داده و طبق آن صلاحیت نامزد‌ها را توسط دانشجویان زیرذره بین قرار دهیم. این طرح قرار است فعلا در استان یزد انجام شود، به همین دلیل با نامزد‌های استان یزد در این خصوص صحبت کرده ایم و هرکدام پذیرفتند تا در این سامانه ثبت نام کنند.

همتی تصریح کرد: قرار است در این طرح نمایندگان با پاسخ به سوالاتی از جانب دانشجویان، منابع مالی، هزینه کردها، وعده‌ها و مواضع خود را شفاف کنند. این طرح را با استان یزد شروع کردیم تا درصورت موفقیت در کشور نیز آن را ادامه دهیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات