خبرهای داغ:
باتلاش و پیگیری حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان نشست نهضت روشنگری و بصیرت سیاسی در سطح شهرستان هندیجان باسخنرانی معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان در سالن مرحوم شیخ علی حیاتی (مدرسه سمیه آموزش و پرورش شهرستان) با حضور فرمانده ناحیه سپاه، مدیریت آموزش و پرورش ، بسیجیان خواهر و برادر ، آحاد مختلف مردم ، فرهنگیان ، دانش آموزان ، خانواده های شهدا و رزمندگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۱۹۹۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، نشست نهضت روشنگری وبصیرت سیاسی با سخنرانی سرهنگ پاسدار شهریاری معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)استان برگزارشد و همچنین سرهنگ پاسدار شهریاری از هوشیاری و بصیرت مردم ایران با پیروی از فرمایشات حکیمانه در رویدادهای اخیر تقدیر نمود. 
 
سرهنگ پاسدار شهریاری اظهار داشت : انقلاب ما برپایه ایثار و رشادت و نثار خون های پاک استوار و همچنان به راه مقدس خود ادامه می دهد و وجود رهبر انقلاب و ولایت در تمام مراحل راه گشا در تمام خطرات است.
 
 
وی افزود: دشمنان اسلام ازتمام سناریو ها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند همانند اغتشاشات گذشته ولی با هوشیاری و بصیرت و آگاهی کامل مقام معظم رهبری کشور آرام شد و دشمن با فتنه های خود شکست خورد و مردم با پیروی از رهبری پیروز شدند .
 
 
وی بابیان فتنه های گوناگون دشمنان و افراد فریب خورده در برهم زدن کشور گفت: در طول این ۴۰ساله از انقلاب دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی آمریکای جنایتکار دست به همه کار زدند ولی در تمام زمینه ها شکست خوردند و در اغتشاشات اخیر در مورد گرانی بنزین ، دشمن از قبل برای این فتنه خودش را آماده کرده بود ولی شکست خورد چون ملت ایران با بصیرت خود در مقابل توطئه های دشمنان با هوشیاری ایستادگی کردند .
 
 
معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان سرهنگ پاسدار شهریاری عنوان کرد : اگر بصیرت نباشد دشمن به راحتی ضربه میزند و درآن دوران مردم زمان امام حسین با بی بصیرتی خود واقعه کربلا و صلح امام حسن و خون ودل خوردن امام علی بوجود می آید  هر جا مردم از ولایت فقیه دفاع و پشتیبانی کردندپیروز بوده و دشمن با تمام نیرنگ ها نتوانسته کاری انجام بدهد و همه ماها بایستی قدر شناس ولایت فقیه ،مقام معظم رهبری و مردم با بصیرت و همیشه در صحنه های حساس نظام باشیم. 
 
در ادامه گزارش خبری، سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان صمن تقدیر از حضور مردم و همچنین سرهنگ پاسدار شهریاری معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)خوزستان اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از ایثار و جان فشانی بی نظیر ملت ایران بوجود آمده و بهترین الگوی مناسب، مقاومت و ایستادگی در مقابل فتنته گران است .
 
 
سرگرد پاسدار قاسمی فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: ملت ایران همیشه هوشیار هستند و اکنون در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم مردم با آگاهی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری انشا اله اصلح را انتخاب می کنند .
 
وی افزود  : بهترین ملت را داریم که بوجود آنها افتخار می کنیم و ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری اجازه هیچ گونه تهدید و تجاوزی را به دشمنان نداده اند .
 
 نشست نهضت روشنگری، بصورت پرسش و پاسخ با حضور خوب مردم هندیجان به پایان رسید و مردم از حضور معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)به شایستگی تقدیر و خواستار اینگونه نشست ها و جلسات نهضت روشنگری شدند. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها