خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آبادان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از خانواده های داغ دیده در اغتشاشات اخیر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۱۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان،
‏پیرو فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله) مسئولین از خانواده هایی که  توسط اغتشاشگران،عزیزی را از دست داده اند دیدار و از آنها دلجویی نمایند.
بر همین اساس تعدادی از مسئولین شهرستان آبادان از جمله حجت الاسلام روز پیکر نماینده ولی فقیه در سپاه ابادان آقای ثامری رییس بنیاد شهید بهمراه جمعی از همکاران و همچنین آقای رضایی به عنوان نماینده فرماندار حضور داشتند.
 خانواده داغ دیده امامی را که پدر خانواده جان خود را در درگیری با اغتشاش گران از داشت داده بود ضمن تقدیر از حضور مسئولین نیازها و درخواست های خود را از مسئولین خواستار شدند.
دیگر خانواده داغ دیده، خانواده مطوری بودند که فرزندشان توسط اغتشاش گران به قتل رسیده بودند. که ایشان نیز خواستار رسیدگی و قصاص خون فرزند خود شدند.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام روزپیکر ضمن قرائت فاتحه و عرض تسلیت از خانواده ها دلجویی کردند و اقای رضایی  نیز  عرض تسلیت دکتر موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ابادان را به خانواده های انها ابلاغ و قول مساعدت هایی نیز به این خانواده ها داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها