خبرهای داغ:
برادر شهید سید مرتضی شفیعی گفت: با حضور خانواده‌های معظم شهدا آئین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهدای عملیات کربلای ۴ در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۳۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و سومین سالگرد عملیات کربلای 4 مراسم یادبود شهدای گلگون کفن این عملیات با حضور خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: این مراسم روز جمعه ششم دی ماه همزمان با 29 ربیع‌الثانی سال 1441 هجری قمری از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود که همگان یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای 4 را گرامی می‌دارند.

برادر شهید شفیعی عنوان کرد: در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در اهواز، یاد و خاطره طلبه شهید سید مرتضی شفیعی از شهدای این عملیات نیز گرامی داشته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در این برنامه دعای پرفیض ندبه توسط مداحان اهل بیت(ع) به یاد شهدای عملیات کربلای 4 و شهید سید مرتضی شفیعی قرائت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی اضافه کرد: مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای عملیات کربلای 4 در مسجد آیت‌الله شفیعی اهواز واقع در میدان شهدا نبش خیابان آزادگان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این آیین حضرت آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و پدر طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی نیز حضور دارند.

  طلبه شهید سیدمرتضی شفیعی به عنوان فرزند دوم آیت‌الله سید علی شفیعی در 22 فروردین ماه سال 1346  در اهواز دیده به جهان گشود و پس از طی دوران کودکی به تحصیل علوم دینی پرداخت.

این شهید والامقام که طلبه علوم دینی حوزه‌های علمیه اهواز و قم بوده است در تاریخ 4 دی ماه سال 1365 در اروندرود به فیض شهادت نائل آمد و پس از 15 سال پیکر مطهرش به اهواز منتقل شد.

شهید شفیعی در سن 19 سالگی در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید و نام خود را در دفتر 23 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.پیکر مطهر شهید شفیعی در چهارم خردادماه سال 1380 پس از تشییع در اهواز، در مقبره خانوادگی‌اش، در بقعه متبرکه علی ابن مهزیار اهوازی آرام گرفت و زیارتگاه عاشقان شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها