مشاور رییس قوه‌ی قضاییه بیان کرد: شرایط اقتصادی کشور حاصل انتخاب ماست، لذا باید در انتخابات‌ آتی با تحقیق و دقت بیشتری انتخاب نماییم تا افرادی انقلابی و صالح در مسند‌های مدیریتی کشور قرار بگیرند.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۵۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر وحدتی در جمع پایوران لشکر عملیاتی پنج نصر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند سال ۹۸ سال تبدیل تهدید‌ها به فرصت می‌باشد لذا مدیریت جهادی می‌خواهد که بتوان شرایط را مدیریت کرد.

وی همچنین افزود: طبق برآورد‌های به عمل آمده اقتدار جمهوری اسلامی در سال ۹۸ در طول ۴۰ سال انقلاب بی نظیر بوده است که میتوان از نشانه‌های این اقتدار به عمق استراتژیک انقلاب اسلامی در منطقه، ساقط کردن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی اشاره نمود.

مشاور رییس قوه‌ی قضاییه همچنین اضافه کرد: مسیر پیش روی انقلاب اسلامی به مراتب سهل‌تر از مسیری است که در این مدت ۴۰ ساله پیموده است، زیرا در طول تاریخ انقلاب هیچ وقت دشمنان ما تا این حد در موضع ضعف قرار نداشته اند و هیچگاه جمهوری اسلامی در این سطح از اقتدار نبوده است.

دکتر وحدتی همچنین افزود: اگر جامعه ما با مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی در کشور روبه رو است ریشه آن در ضعف مدیریتی، مدیران داخلی کشور می‌باشد.

این کارشناس مسائل فرهنگی در پایان گفت: شرایط اقتصادی کشور حاصل انتخاب ماست، لذا باید در انتخابات‌ آتی با تحقیق و دقت بیشتری انتخاب نماییم تا افرادی انقلابی و صالح در مسند‌های مدیریتی کشور قراربگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها