نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر:

تدبیر رهبر معظم انقلاب دشمنان را به غلط کردن انداخت

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با بیان اینکه ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل تهاجم غرب شاهکار قرن است،گفت:هبر معظم انقلاب با تدبیر و حکمت خود با دشمنان کاری کردند که به غلط کردن افتاده و اشتباه عمل کنند .
کد خبر: ۹۲۰۲۰۹۴
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام قائمی نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان در آستان مقدس آقا پلاسید و آقا بسمل شهرستان رامسر برگزار شد گفت: اسلام پرچمدار آزادی و عدالت در بین همه ادیان بوده که پرچم آن در دست مسلمانان و اصل دین بر پایه آن بنا شده است.

حجت الاسلام قائمی اضافه کرد: صهیونیست و آمریکای جنایتکار ضد آزادی و عدالت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا اسلام ناب محمدی تبدیل به الگوی حاکمیتی نشود ادامه داد: دنیای استکبار تمام قد در مقابل ما ایستاده و هر چه داشتند تا امروز رو کردند ولی راه به جایی نبردند.

حجت الاسلام قائمی در همین رابطه افزود: دنیای غرب از موفقیت نظام اسلامی و تمدن سازی و پیروزی های پی در پی  نگران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر با اشاره به اینکه دشمن قصد فریب ما را دارد خاطر نشان کرد: به لطف قوه الهی این زلزله سیاسی بنیادهای فکری غرب را تخریب خواهد کرد.

حجت الاسلام قائمی با تاکید براینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی در مقابل تهاجم غرب ایستادگی کردند که بعنوان شاهکار قرن در دنیا نظیر ندارد، گفت:رهبر معظم انقلاب با تدبیر و حکمت خود با دشمنان کاری کردند که به غلط کردن افتاده و اشتباه عمل کنند .

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات یک ماه اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: از دل فتنه ها روشنایی و نور دل سپردن به رهبری، ولایتمداری، عشق به نظام اسلامی و نظم اجتماعی مردم مشاهده شد.

حجت الاسلام قائمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اندیشه روح اسلامی و تفکر انقلابی در کشور است یادآور شد:‌هر چقدر حضور مردم در صحنه بیشتر باشد امید در کشور بیشتر می شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه رامسر در پایان به برجام اشاره کرد و با ابراز تاسف گفت:‌دولت ، کشور را معطل برجام کرد و الان هم منتظر اتحادیه اروپا است تا آنها به وعده های خود در برجام عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار