خبرهای داغ:
نشست بصیرتی ویژه کارکنان سپاه شهرستان مانه وسملقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۴۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مرادی، مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی درجمع کارکنان سپاه مانه وسملقان ، گفت: امروز انتخابات سلاح مقاومت ماست ودشمن به دنبال گرفتن این سلاح از ماست واگرهم دشمن نتوانست از ما بگیرد به دنبال این است که آن را کند بکند و باید ما مراقب آن باشیم . در طول تاریخ اسلام ، عده ای از سران و بزرگان بخاطر پست و مقام دنیا جایگاه و منزلت خود را از دست دادند و گرفتار دنیازدگی و مال و منال دنیا شدند از جمله طلحه و زبیر.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان بارها در طول تاریخ اسلام با ایجاد تفرقه و جدایی در بین سران و بزرگان ، موفق شدند که عده ای را از راه به در کنند و در مقابل اسلام قرار دهند و دشمن تلاش می کند مسئولان ما هم  در انتخابات دچار اشتباهات محاسباتی شوند و معادلات ذهنی آنها را به هم بزنند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: بصیرت داشتن و داشتن نگاه نافذ و بصیر در مسائل، باعث می شود در دو راهه ها ، انتخاب درست داشته باشیم و این نگاه نافذ مارا از غفلت دور خواهد کرد و امروز دشمنان نظام به گونه ای عمل می کنند که اگر بصیر نباشیم قطعا دچار لغزش خواهیم شد.

مرادی  ابراز کرد:  دشمنان امروز ، با علم کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ، به دنبال اجرای برنامه های خودشان هستند و به هیچ عنوان به فکر مردم نیستند و فقط منافع خود را در نظر می گیرند و اگر ما در این زمینه ها آگاه نباشیم و با بصیرت عمل نکنیم قطعا شکست خواهیم خورد.

سرهنگ مرادی، اظهار داشت: امروز ، بیشتر کشور ها ، انقلاب اسلامی را به عنوان الگو قرار دادند و کشورهای منطقه از جمله عراق ، سوریه ، یمن و ... با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ، به مقابله با کشورهای استکباری پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها