بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کردستان به مناسبت ۹ دی

در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان کردستان آمده است: حماسه ۹ دی سال ۸۸، یوم الله دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و تجدید میثاق امت با امامشان در اوج بصیرت، اقتدار و ولایت مداری به ظهور رسید.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۶۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در آستانه ۹ دی‌ماه و به مناسبت حماسه انقلابی مردم ایران در ۹ دی‌ماه ۸۸ بیانیه‌ای صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است:


حماسه سترگ ۹ دی‌ماه روز بیداری و هوشیاری و وحدت ملت ایران اسلامی بود، این حماسه عظیم در چهلمین سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، فتنه گران داخلی و توطئه چینان خارجی را مرعوب ساخت و بین تکلیف گرایان حسینی با منحرفان فریب‌خورده و دنیاطلبان داخلی و اسلام‌ستیزان خارجی شاخص شد.


حماسه ۹ دی طلوعی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم با بصیرت و انقلابی ایران به جهانیان ثابت کردند که درس‌های غدیر و عاشورا آنان را به صحنه آورده است.


آحاد مردم ایران به ویژه زنان، با تفکر بسیجی به گونه‌ای به صحنه آمدند که غبار فتنه‌ها کنار رفت و حماسه‌ای ماندگار را رقم زدند.


فتنه ۸۸ اگر چه به خیال باطل آتش بیاران معرکه‌اش، قصد فروپاشی نظام انقلاب اسلامی را داشت، اما مردم را هوشیار کرده و در ۹ دی برخورد قاطعانه ملت با فتنه گران و عیادی آنها، انقلاب اسلامی را به رهبری مقتدرانه، حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، واکسینه کرد و نشان داد تا زمانی که حق هست، توطئه و فتنه است و تا زمانی که ایمان و ولایت پذیری باشد، بصیرت رمز پیروزی ملت ایران است.

ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بار‌ها بامهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی را فرود آورد و همچنان که رهبر و مقتدایمان فرمودند:: " این فتنه، صرفاً منحصر به حضور عده‌ای افراد در خیابان‌ها نبود، بلکه ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد". همان‌گونه که در ابتدای انقلاب، محرم به کمک این مردم آمد و امام خمینی (ره) فرمود: خون بر شمشیر پیروز است، در قضایای ۹ دی هم، عاشورا به کمک ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاری را خلق کرد؛ و در پایان باید اذعان کرد که حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه نقطه هزیمت فتنه ۸۸ و صحنه نمایش اقتدار، بصیرت و ولایتمداری ملت ایران دریکی از حساس‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می‌رود.


سازمان بسیج جامعه زنان کردستان در دهمین سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی بار دیگر بیعت خود را با مقام معظم رهبری ولایت تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه دعوت می‌نماییم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات