مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)با بیان اینکه حماسه 9 دی نماد بصیرت وآگاهی ملت ایران بود،گفت: حماسه 9دی خط بطلان بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی کشید.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۷۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

لیلا رمضانی در گفتگو با خبرنگار بسیج بااشاره به اینکه حماسه 9 دی برای همیشه به عنوان حماسه ماندگار در تاریخ باقی خواهد ماند،اظهار داشت:حضور مردم در حماسه 9دی در طول سه دهه تاریخ انقلاب بی نظیر بوده وبصیرت ،هوشیاری ودشمن شناسی ملت مسلمان ایران را به خوبی نشان داد.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه فتنه 88 ازسوی برخی کشورهای غربی از جمله آمریکا بود، گفت: استکبار جهانی در مدت سی سال از ناحیه جمهوری اسلامی ناکامی های فراوانی داشت و درصدد جبران شکست ها در فتنه 88 بود؛روز نهم دی ماه نشان داد که مردم ما هر گاه مشاهده کنند که پایه های نظام توسط عده ای مورد تهدید واقع شده وارد صحنه می شوند و با آگاهی و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی می نمایند.

 

وی با بیان اینکه فتنه 88 در ظاهر یك بداخلاقی انتخاباتی و یك اختلاف سیاسی بود كه به درگیری، آشوب و فتنه تبدیل شد، افزود: فتنه 88 مربوط به انتخابات نمی شود بلكه دشمنان از سالها قبل برای روزهای تاریخی وحساس برنامه ریزی کرده بودند تا بتوانند فتنه ای عظیم را طراحی و اجرا کرده و نظام اسلامی را دچار مشكل كنند.

 

رمضانی ادامه داد:حماسه 9 دی نماد عزت ،استقلال وبصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام وآرمان های انقلاب ایستادند واعلام کردند اگر دشمن در برابردین آنها بایستد در برابر تمام دنیا ایستادگی خواهند کرد؛در حقیقت حماسه 9 دی خط بطلان بر اندیشه های دشمنان انقلاب اسلامی کشید.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) در ادامه بابیان اینکه مهمترین دستاورد حماسه عظیم 9دی افزایش اقتدار وتثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود،افزود : انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در نهم دی نفسی تازه کرد و به جهانیان ثابت نمود که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه را در نطفه خفه می کنند.

 

وی افزود: یکی دیگر از دستاورهای این حماسه بزرگ کنار رفتن نقاب‌ها بود که ملت فهیم و آگاه ایران با حضور تاریخی خود در نهم دی، انقلابیون واقعی را از مدعیان دروغین، عافیت طلبان و مصلحت اندیشان بازشناخت و نقاب تزویر از چهره سران فتنه و حامیان پشت صحنه آن پایین کشید .

 

وی با اشاره به اینکه مهم ترین وجه اقتدارملت ایران ، حفظ استقلال سیاسی است،تصریح کرد: غرب تردیدی در اقتدار سیاسی جمهوری اسلامی و تحول ساختاری که در روابط بین الملل ایجاد کرده ندارد؛براین اساس، دشمن در قضیه فتنه 88 و در ادامه آن در 9 دی که در راستای آزمایش مردم برای تداوم فتنه گری ها بود در واقع استقلال ملت ایران را نشانه گرفته بود که با قاطعیت و حضور آگاهانه مردم در صحنه دفع شد.

 

وی در ادامه به نقش زنان در حماسه 9دی اشاره کرد وافزود: با توجه به تمامی فراز و نشیب‎هایی که انقلاب ما سپری کرده است در تمامی این حوادث زنان نقش و جایگاه خود را برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی رها نکردند و همیشه همراه و همقدم با مردان در صحنه‎های نبرد حاضر شده‎اند؛زنان به عنوان نیمی از جمعیت ایران اسلامی همیشه در خلق حماسه های انقلاب و بعد از آن سهم برابری با مردان داشته اندو بانوان ایرانی با حضور خود در حمایت از رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهار فتنه ۸۸ ، ماندگاری و برجسته کردن حماسه ۹ دی نقش به سزایی را ایفا کردند.

ارسال نظرات