خبرهای داغ:
به مناسبت 9دی ماه روز میثاق با ولایت مراسم ویژه ای در تیپ 82 سپاه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۹۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومی تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) سردار آذربایجانی فرمانده تیپ82 در دیدار با رزمندگان و بسیجیان این تیپ ضمن عرض خدا قوت عنوان کرد: یقینا حضور همیشگی و مقتدرانه شما عزیزان رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد میکند و امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

وی در این دیدار گفت: الحمدالله امروز همه دشمنان و منافقین به این باور رسیدن که هیچ گونه چالشی در روند انقلاب اسلامی تاثیر نخواهد داشت.

سردار آذربایجانی با اشاره به مسائل اخیر ایجاد شده در کشور گفت: مسئولین بی کفایت آب در آسیاب دشمن نریزند، در مسائل اخیر تاوان بی کفایتی و گاها بی عرضگی بعضی مسئولین را قشر متوسط و پائین جامعه پرداخت کردند.

در اتفاقات اخیر در کشورهایِ عراق و لبنان و ایران،پروژه دشمنان ، کشته سازی و سرانجام این پروژه، شلوغی و نا آرامی ها ،استعفای مسئولین بود.متأسفانه در عراق و لبنان این پروژه موفق ولیکن در ایران عزیز با درایت ولی فقیه باشکست سنگین مواجه شد.


این فرمانده جبهه مقاومت عنوان کرد:امروزه افرادی که برای روی کار آمدن دولت تلاش کردن ، دم از استعفای دولت میزنند که البته این کار پوششی بر چهره زرد ایشان است تا به مردم بگویند ما به فکر شمائیم و در نتیجه رأی مردم را در انتخابات آتی جذب کنند ،لذا این کار نه برای مردم و نه برای خداست ، چرا که نفاق در این کار به وضوح دیده می شود.


فرمانده تیپ82 اذعان کرد:این افراد و همسفره های آنان که الان بیشتر در لندن و آمریکا و..هستند در فتنه78و فتنه88 و فتنه98 هر وقت که ایران اسلامی در اوج اقتدار بوده است،نقش افرینی و صحنه را مدیریت کرده اند.


سردار آذربایجانی در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: امروز به برکت حضور ولایت فقیه دشمنان انقلاب اسلامی دیگر حرف از گسترش حکومت خود نمیزنند بلکه تمام دغدغه ایشان حفظ حکومت وجایگاهشان است لذا از خداوند متعال میخواهیم تا قدردان برکت وجود ولایت فقیه باشیم و شرمنده خون شهدا و امام نشویم.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها