مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام دکترعلی ثقفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است گفت : حرکت دائمی، ذات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام دکترعلی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در جمع پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه حرکت دائمی، ذات انقلاب اسلامی است گفت : انقلاب اسلامی از بدو تشکیل خود با وجود رهبری و مردم همیشه آماده در صحنه همواره به سمت جلو پیش می رود.
وی با بیان اینکه مردم ایران با وجود مشکلات در توطئه اخیر پا به میدان اعتراض نگذاشتند و راهشان را از اغتشاشگران جدا کردند افزود : مردم ایران با این حرکت خود نشان دادند همواره پشتیبان نظام و رهبری هستند.
حجت الاسلام دکتر ثقفی در ادامه با بیان اینکه هدف انقلاب این بود که کشور ایران اسلامی شود تصریح کرد : مردم ایران در اوایل انقلاب به دنبال عدالت بودند و هدف انقلاب نیز برداشتن فقر و تبعیض بود.
مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب به تعالی رساندن مردم بود گفت : هدف از تشکیل نظام اسلامی این بود که در تمامی ابعاد در کشور اسلام مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و فساد آن در بین خانواده ها نفوذ و فرزندان این کشور را دارای شبهات کرده است افزود : دولت باید با امکاناتی که در اختیار دارد پاسخ شبهات مردم را بدهد و زمینه تربیت فرزندان را نیز فراهم کند.
حجت الاسلام دکتر ثقفی با بیان اینکه سپاه پاسداران امروز وارد مرحله ای به نام محرومیت زدایی در کشور شده است تصریح کرد : در این امر بسیار مهم دولت نیز باید در کنار سپاه باشد و امروز از حضور مردم نیز می توان در عرصه های مختلف استفاده کرد.
مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه خودسازی انقلاب به معنی دولت سازی است گفت : اگر انقلاب اسلامی درصدد تجهیز خودش است باید دولت اسلامی وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در زمینه نظامی نمی تواند به کشورمان ضربه بزند گفت : کشور ایران از مرحله مقاومت در مقابل حملات دشمن به مرحله بازدارندگی نظامی رسیده است.
حجت الاسلام دکتر ثقفی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: سپاه پاسداران شاکله معنوی دارد و این مهم سپاه را موفق می کند نیاز زمان را بشناسد و در مرحله بعد خود را با آن تطبیق دهد و در مرحله آخر نیز به وظایفش در رفع نیازهای زمان عمل کند.
مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسدار انقلاب است گفت : سپاه پاسداران بواسطه رسالت و هویت خود هر کجا که انقلاب اسلامی با مشکلی مواجه شود ورود پیدا می کند.
وی با بیان اینکه در دهه 88 فتنه دشمنان بر سر دولت اسلامی بود گفت : انقلاب اسلامی در آن دهه فرصتی پیدا کرد برای پیشروی به سمت اهداف و اصلاح برخی از امور خود گام بردارد.
در پایان حجت الاسلام دکتر ثقفی با بیان اینکه تا حاکمیت اسلامی وجود نداشته باشد جامعه اسلامی تشکیل نمی شود افزود : انقلاب اسلامی ما پیشرو و اثرگذار است و دلیل دشمنی با انقلاب تأثیرگذاری انقلاب و مسیر درستی است که می‌پیماید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها