خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی طبس:

خدمت رسانی 45 طلبه بسیجی شهرستان سربیشه در طبس

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی طبس گفت : 45 نفر از طلاب و روحانیون بسیجی شهرستان سربیشه در اردوی جهادی 2 روزه در طبس به خدمت پرداختند.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۰۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

حجت الاسلام والمسلمین لطفی مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به دعوت قرارگاه پیشرفت و آبادانی این شهرستان از این طلاب جهادگر، گفت : گروه جهادی طلاب حوزه علمیه سربیشه شامل ۴۰ طلبه و پنج استاد حوزه علمیه می باشد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی طبس خاطر نشان کرد: این اردو به مدت ۲ روز در دهستان منتظریه شهرستان طبس انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه این اردو در روستا های ازمیغان، جمز، احمدیه و جوخواه انجام پذیرفت، افزود: در روستای ازمیغان طرح کمک به روستاییان از جمله کودکشی آغل ها، هرس درختان، نظافت روستا ، جمع آوری زباله های  سطح رودخانه به طول ۳ کیلومتر، دیوار کشی منزل  مددجو پرداختند.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان طبس افزود :  نقاشی جداول و جدول کشی و ساخت باغچه برای مدرسه در روستای جمز بتن ریزی محوطه ی مدرسه و در روستای احمدیه و دیوار کشی خانه ی مددجو در روستای جوخواه از جمله افدامات انجام شده توسط این گروه است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه مسئولیت برنامه ریزی و مدیریت این گروه جهادی بر عهده حجت السلام والمسلمین نوری است، اظهار داشت: ارزش ریالی اقدامات انجام شده حدود 30 میلیون ریال بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار