تاکید امام جمعه بندرعباس بر افزایش فرزند آوری

امام جمعه بندرعباس گفت: شرایط کنونی ایجاب می‌کند که خانواده‌ها به فرزندآوری توجه بیشتری کنند.
کد خبر: ۹۲۰۲۲۱۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، ،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان  در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: شرایط کنونی ایجاب می‌کند که خانواده‌ها به فرزندآوری توجه بیشتری کنند.

او افزود:نباید جامعه در اثر کاهش تولد، پیر شود چرا که ما در جنگ به همت همین جوانان کشور را از گزند تجاوز حفظ کردیم و پیروز شدیم و در آینده نیز وجود جامعه‌ای پیر، کشور را در معرض آسیب‌های متعددی قرار خواهد داد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به آثار زیان‌بار سیاست‌های کنترل جمعیت در کشور، گفت : البته دولت نیز وظیفه دارد تا شرایط زندگی بهتر مردم و ایجاد رفاه در جامعه را در اولویت قرار دهد تا نگرانی خانواده‌ها از هزینه فرزندآوری نیز کاهش یابد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: در حوزه خدمت نظام وظیفه عمومی که بواقع امری مقدس است، اکنون دچار مشکل شده‌ایم و این یکی از آثار زیان‌بار سیاست‌های کنترل جمعیت در گذشته استنماینده، ولی فقیه در بخش پایانی خطبه‌های امروز خود با اشاره به ضرورت روشن‌شدن سریع‌تر پشت‌پرده اغتشاشات اخیر در کشور و بیان دقیق مسائل برای مردم، اظهار کرد: حق اعتراض برای مردم محفوظ و قانونی است، اما برخی با یک سناریوی از پیش تعیین‌شده قصد به انحراف کشانیدن خواسته‌های عمومی مردم را داشتند که به همت نیرو‌های امنیتی و انتظامی کشور، این توطئه مهم نقش بر آب شد.

او افزود: مردم ایران، رژیم سلطنتی و عناصر آن و منافقین کوردل را قی کرده است و هرگز دوباره آنان را نمی‌پذیرد و آن بدبخت صفتانی که از فرط بیچارگی هر روز به دامان یکی از سران مرتجع منطقه و مستکبران عالم روی می‌آورند، بدانند که هیچ‌گاه دیگر جایی در این سرزمین نخواهند داشت.

امام جمعه بندرعباس با اشاره بر این که رفع مشکل جزایر بخصوص جزیره هرمز یکی از تأکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، گفت: رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند که نگذاریم جزیره هرمز که مهد شهدا است گرفتار مشکلات باشد و از سویی دیگر برخی افراد به صورت شبکه‌ای و برنامه‌ریزی‌شده، کار‌های غیراخلاقی را در سواحل این جزیره و دیگر جزایر انجام و فضای معنوی این جزایر را آلوده کنند.
حجت‌الاسلام و المسلیمن عبادی‌زاده ادامه داد: باید سواحل را پاک نگاه داریم و اجازه ندهیم افرادی با نیات شیطانی، جزایر و سواحل را آلوده کنند.

او با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۹ دی و ضرورت برگزاری باشکوه این روز،افزود: ما یاد گرفته‌ایم که هر وقت نظام سلطه برای ملت ما برنامه‌ای خبیثانه داشته است، به میدان بیاییم و حضور مردم در این راه سبب شده تا توطئه‌ها خنثی شده و ریشه فتنه‌ها خشکانده شود.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: حضور مردم در صحنه همواره بی‌نظیر بوده و برکات این حضور را در صیانت از انقلاب اسلامی همواره شاهد بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده افزود: در اغتشاشات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین در کشور نیز دیدیم که مردم خودشان توطئه را خنث کردند در حالی که در شرایط سخت اقتصادی نیز قرار داشتند، اما اجازه ندادند که دشمن از این صحنه برای مختل کردن امنیت و ثبات در کشور سواستفاده کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار